zero-boy Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 rijd gewoon rond in los santos is moto die op bf400 zonder ruitje lijkt maar is sneller en klinkt anders hij heeft 2 grote uitlaten langst achter
gtamaster Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 trouwens over die valentino rossi ik heb wel foto van zijn poster stuur ik nog wel
ZOrange Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) denk niet dat het ode is aan die motaar! Zou sterk zijn! Was gta sa niet uit of gemaakt voor hij kampioen werd? ps: kan je ook een NRG-500 hebben zonder nummer? en is de FCR-900 niet sneller? Bewerkt: 2 januari 2006 door zethe
Morpheus 83 Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Valentino Rossi is al veel vaker wereld kampioen geweest, volgens mij al 7 keer in totaal en hij rijd altijd met het nummer 46. Volgens mij kan je de nrg 500 niet zonder nummer 46 rijden. Volgens mij zijn ze beide even snel, maar ik heb eigenlijk geen idee hoe je dat uit kan zoeken.
Jack Mercer Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Mocht het waar zijn dat het een ode is aan Rossi krijgt SA er een puntje bij van mij. Rossi is m'n favoriet. 'k Ga die motor es zoeken.
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 De NRG-500 kan je vinden in de haven, waar ook de hijskraan staat. Met diezelfde NRG-500 moet je ook de NRG-500 missie spelen. Veel succes met het vinden van de NRG-500.
Goudvis Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ik geloof wel dat het geen toeval is, anders hadden ze er wel nummer 69 op gemaakt
Ruurd31 Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 denk niet dat het ode is aan die motaar!Zou sterk zijn! Was gta sa niet uit of gemaakt voor hij kampioen werd? ps: kan je ook een NRG-500 hebben zonder nummer? en is de FCR-900 niet sneller? Nee, de FCR-900 is niet sneller, het geluid is alleen harder daardoor lijkt hij harder te gaan. De NRG-500 kan je vinden in de haven, waar ook de hijskraan staat.Met diezelfde NRG-500 moet je ook de NRG-500 missie spelen. Ik weet nog wel een paar plekjes waar je een NRG-500 kan vinden. - Goud bij de moterschool - In de autogarage in Los Santos. Succes, Ruurd31..
ZOrange Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 denk niet dat het ode is aan die motaar! Zou sterk zijn! Was gta sa niet uit of gemaakt voor hij kampioen werd? ps: kan je ook een NRG-500 hebben zonder nummer? en is de FCR-900 niet sneller? Nee, de FCR-900 is niet sneller, het geluid is alleen harder daardoor lijkt hij harder te gaan. De NRG-500 kan je vinden in de haven, waar ook de hijskraan staat.Met diezelfde NRG-500 moet je ook de NRG-500 missie spelen. Ik weet nog wel een paar plekjes waar je een NRG-500 kan vinden. - Goud bij de moterschool - In de autogarage in Los Santos. Succes, Ruurd31.. waar is die auto garage in LS?
Flying Dutchman Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 waar is die auto garage in LS? Als je vanuit de Grove Street naar het oosten gaat, kom je het stadion van LS tegen. Als je vanuit daar naar het noorden gaat (in dezelfde straat als waar je moet inbreken in de missie 'home invasion') neem je de eerste links en daar is een parkeergarage waar de nrg-500 staat.
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Um? kan er iemand een kaartje posten ofzo! toch bedankt dutch man!
Giorgo Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Dit i dus de nrg-500. Hier zijn enkele locaties.
Dizzee Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Oh die Nrg-500 plaats was dus al bekend. Dacht ik laatst een nieuwe vindplaats gevonden te hebben... klik Niet dus. ja vaag, en ik zou een gta sa-kenner moeten voorstellen... Een schande is het... ik wist zelfs de plaats op het SF vliegveld niet... :$
Giorgo Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Oh die Nrg-500 plaats was dus al bekend. Dacht ik laatst een nieuwe vindplaats gevonden te hebben... klik Niet dus. Dizzee, sommige mensen wisten het, maar de meesten niet dus jij hebt eigenlijk wel een plaats gevonden.
Recommended Posts