jordicoppens Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Geplaatst: 20 december 2006 tegenwoordig kan ik alleen maar filmpjes zien (via internet) die van quicktime player zijn , die van windows media player spelen een paar seconden en dan krijg ik een foutmelding(dus ook bij diet filpje). kan ik hier iets aan doen? Reageren
jordicoppens Geplaatst: 21 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2006 tegenwoordig kan ik alleen maar filmpjes zien (via internet) die van quicktime player zijn , die van windows media player spelen een paar seconden en dan krijg ik een foutmelding(dus ook bij diet filpje).kan ik hier iets aan doen? niemand die er iets van weet? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Geplaatst: 21 december 2006 Ik heb het onderwerp voor je afgesplitst en daarna verplaatst naar Software, omdat hier een grotere kans is dat ze je vraag weten te beantwoorden als in de San Andreas fora . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.