Jorair Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Geplaatst: 21 december 2006 Hallo, ik wist niet precies waar ik dit moest zetten, dus doe ik het hier maar, als het ergens anders moet, verplaats het dan maar. Ik wil een filmpje opnemen met fraps, maar telkens als ik op de toets opnemen druk, neemt hij op met schokjes, hoe kan ik dit verhelpen zodat hij normaal opneemt? (Heeft het iets met het aantal fps te maken ofzo?) Bedankt! Jorair Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Geplaatst: 21 december 2006 Het heeft inderdaad met het aantal Frames Per Second (FPS) te maken. dit is het aantal beeldjes dat per seconde opgenomen wordt. Als je deze lager zet, zal het in schokjes verlopen. Als je deze hoger zet, zal het vloeiender verlopen. Het kan ook dat je computer niet GTA SA en Fraps tegelijk aan kan. Je processor of je videokaart is niet snel genoeg. Je kan er dan niet zo veel aan doen. Je kunt in het options menu bij de advanced display setting de kwaliteit (Visual GFX quality) wat omlaag zetten. Hierdoor word de kwaliteit wat minder, maar loopt hij wel vlotter. Je kunt ook je drivers updaten. Dat kan op de site van de producent van je videokaart. Als je zelf niet helemaal weet hoe dit moet, post dan welke videokaart je hebt. Dan kunnen we even kijken welke je moet downloaden. (De drivers updaten zal echter niet zo heel veel helpen) Succes ermee! Reageren
Jorair Geplaatst: 21 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2006 Bedankt Flying Dutchman, het werkt zonder schokjes. Reageren
Turtle Dick Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Geplaatst: 21 december 2006 De standaard FPS van SA is 25 FPS. Je kan Fraps zetten op 12.5 FPS en dan met een videobewerkingsprogramma (zoals Movie Maker of Vegas) de snelheid verdubbelen. Zo krijgt het eindresultaat een vloeiende 25 FPS. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.