Jump to content

Sig gemaakt.

Recommended Posts

Geplaatst:

The Good:

-De render is erg mooi en orgineel geplaatst.

-De plaats en grootte van je naam.

The Bad:

-De border, die vind ik niet echt passen.

-Het lettertype van je naam & en de kleur ervan.

Ik vind de achtergrond niet echt bij die gundam passen, misschien moet je zoeken naar een achtergrond die op meer kleuren overéén komt met de render.

Cijfer: 6,5

Geplaatst:

Ik probeer altijd ongeveer de manier van raten te gebruiken van de persoon boven me dus dan ga ik nu ook zo rate :cab: .

Goed:

-Je robot staat op de perfecte plaats en is erg mooi

-Leuke achtergrond, Past prima bij de robot

-Naam beetje onduidelijk Maar wel leuk

-kader iet wat simpel maar orgineel

slecht:

-Verder niet echt veel speciaals

-Iets van een brush ofzo zal ik het wat mooier vinden

-Je bent er al erg snel op uitgekeken . Zet er voortaan iets meer in

cijfer : Hmm even denken , Je sig is zeker niet lelijk. Het is volgends mij ook zeker niet je eerste werkje dat is duidelijk . Mooie gackground en render . Kader en tekst simpel Maar genoeg . En verder gewoon een leuk geheel

Congratz 8 :klap:

Geplaatst:

Ok, bedankt voor de rates en comments.

@Dare Devil: Ik zal op die punten letten.

@Speciial_marc.5: Het is inderdaad niet mijn eerste werk. Ben al een tijdje bezig met designen. Ik zal ook eens nieuwe Brushes downloaden.

Geplaatst:

Jow Photoshopper. Laat ik mijn tips en rates aan jou overgedragen, zodat jij ook wat an mij kan hebben, ben ik toch even nuttig :schater:. Ik vind dat de achtergrond niet erg passen bij de ''robot'' of transformer. De titel kun je beter een andere kleur geven, zodat je niet een vergrootglas nodig hebt om het te kunnen lezen. In ieder negatief punt zit wel een positief punt, je achtergrond heeft toch wat goeie punten en misschien heb je niet de beste progamma's. Dat ingezoomde van die transformer vind ik ook mooi. Ik geef je een 7,6.

Misschien is het slim om zo door te gaan, wat te gaan downloaden en je hangt een paar goeie cijfers aan hemd, wel heel erg zwaar, maar daar zitten ook weer positieve punten in. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...