marcjuuuh Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 wat krijg je als je alle wanted cars heb verzameld..??? alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcjuuuh Geplaatst: 14 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-krc-lover Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 hoe bedoel je? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcjuuuh Geplaatst: 14 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 als je de garage in SF heb, dan kun je auto's verzamelen(wanted cars) en ik was benieuwd wat er gebeurt als je alle wanted cars hebt gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
skimi Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 Bedoel je wang cars? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juliuzz Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 Hij bedoelt natuurlijk die import/export auto's denk ik... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 Ja die bedoelt hij als je de eerste hele lijst heb gehaald kun je een extra auto kopen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcjuuuh Geplaatst: 15 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 ja die bedoelde ik....(srry voor de onduidelijkheid) maar bedankt !!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenTheMen Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 Cool! :blink: :blink: :blink: Ik ben daar nog niet hoor maar ik hoor jullie praten over een eerste lijst met auto's die je moet verzamelen. Heb je dan ook een 2de lijst? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.