Jump to content

mod in versie 2?

Recommended Posts

Geplaatst:

Nee helaas, dan moet je het spel eerst even "downgraden" naar versie nummer 1 en vervolgens kun je er alle mods in kwijt die je maar wil. Bijkomend voordeel is dat je dan ook MTA online kunt spelen met andere gebruikers van over de hele wereld :Y

Geplaatst:

Het is wel mogelijk dacht ik om v2 te modden,

In v2 heeft Rockstar in de .exe iets toegevoegt die kijkt hoe groot het bestand gta3.img is, als je daar dus iets in aanpast dan crasht de game. Maar als je zelf een nieuwe .IMG aanmaakt en die laat weergeven in de gta.dat, en alle nieuwe bestanden in die IMG toevoegt. Dan moet het wel mogelijk zijn, Correct me if I'm wrong...

Geplaatst:
Nee helaas, dan moet je het spel eerst even "downgraden" naar versie nummer 1 en vervolgens kun je er alle mods in kwijt die je maar wil. Bijkomend voordeel is dat je dan ook MTA online kunt spelen met andere gebruikers van over de hele wereld :Y

bedankt _O__O_

maar hoe moet ik sa dan "downgraden" naar versie 1??

Geplaatst:

Je kunt je GTA San Andreas downgraden met een patch. Deze patch kun je >hier downloaden<. Download het bestand, pak hem uit en dubbelklik erop. Het werkt automatisch. Je GTA San Andreas wordt automatisch gepatched, en je kunt mods installeren!

Succes! :)

Geplaatst:
Je kunt je GTA San Andreas downgraden met een patch. Deze patch kun je >hier downloaden<. Download het bestand, pak hem uit en dubbelklik erop. Het werkt automatisch. Je GTA San Andreas wordt automatisch gepatched, en je kunt mods installeren!

Succes! :)

bedank, ik zal het proberen :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...