Jump to content

Rate deze siggie

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb ff een Signature gemaakt over mr-Greens partyhouse AKA jarno's server.

image1ny4.jpg

Ik vond um best wel gelukt, rate maar van 1 tot 10 xD

Geplaatst:

Nou sorry maar ik vind er niks aan . Te simpele tekst + achtergrond . Niks op te melden behalve dat je een 4 krijgt :{

Geplaatst:
Nou sorry maar ik vind er niks aan . Te simpele tekst + achtergrond . Niks op te melden behalve dat je een 4 krijgt :{

Dit is geen "echte" sig maar een "fun" sig dus niet een sig met een perfecte font en perfecte achtergrond met perfecte effecten.

maar gewoon een sig voor de plezier/verering van Jarno

Geplaatst:

Afbeelding:0

Tekst:3

Overige:2

Sterren:1

Kleur Gebruik:2

Tips/Complimenten:

Maak het levendiger, Leuke afbeelding ofziets. Verder bij passende kleuren en tekst.

Eind Cijfer

2,5

Rullez :t

Geplaatst: (bewerkt)

Leuk gedaan hoor C_J2, ziet er goed uit. Je zal wel aardig wat tijd doorbrengen op die server om er een signature aan te wijden :). Wanneer ik je signature zie valt de achtergrond meteen op, het is dan misschien niet hoogstaand maar het ziet er wel mooi uit. En uiteindelijk gaat het daarom natuurlijk, om het resultaat en niet om de gedane handelingen.

Ik heb er echter ook nog wel wat op aan te merken, en wel twee dingetjes. Ten eerste zou ik wel een border (kader) willen zien, dat geeft je signature net een beetje extra.

Iets groter puntje is de tekst, ik denk dat je het beter had kunnen verwerken. Nu is het namelijk te overheersend, wat je ontwerp omlaag haalt qua mooiheid. Liever had ik gezien dat je bijvoorbeeld de "OMGWTFBBQ", "Jarno Rocks" en "What The Fuck" iets kleiner op je sig had bezet, met wellicht een lagere Opacity, zodat die woorden wat in de achtergrond opgaan. Op deze manier is het wat rustiger, terwijl de boodschap nog steeds hetzelfde kan zijn. Het rode lettertype linksonder is wat onduidelijk om te lezen, misschien dat je daar nog even naar zou kunnen kijken als je hem zou willen verbeteren.

Ik vind je sig wel een 6.3 waard

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst: (bewerkt)

image1ny4.jpg

Ik geef je één want het is echt niet schitterend een beetje meer werk aan besteden

Bewerkt: door Syfes
Geplaatst:

image1ny4.jpg

Ik geef je één want het is echt niet schitterend een beetje meer werk aan besteden

Heb ik niks meer op aan te melden.

Geplaatst:

Ik vind de achtergrond eigenlijk een beetje saai. De letters zijn heel erg snel erop gezet, ik geef je een 3. Ik vind wel dat je misschien wel beter kan als je wat meer aandacht aan besteed, want voor zelfs een fun-sig is het nog geen voldoende waard. Ga zo door en je maakt slecht-becijferde sigs, of je gaat meer aandacht aan besteden en een 8 komt vanzelf tevoorschijn, misschien wel hoger. Meer Aandacht Is Belangrijk.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...