Jump to content

Jetski.

RobertSA

Recommended Posts

Ze zitten niet op het 1e eiland

je zult eerst moeten uitspelen tot na de missie From Zero to Hero

dan kom je op het 2e eiland en daar staat er een.

ook bij de filmstudio's staat er een maar er begint dan wel gelijk een missie en als je die eindigt dan ben je ook gelijk van de jetski af

Succes met verder spelen

greetz Da Phoenix :bier:

EDIT: Speciial_marc.5 was me 9 sec voor :duh:

Bewerkt: door Da Phoenix
Delen op andere websites

Na de missie 'From Zero to Hero' kan je naar het oostelijke eiland, oftewel het tweede eiland ofwel het 'Beach'-gebied (ook wel beter bekend als het 'Vice City'-gebied). Vanaf dan zal je gebruik kunnen maken van de Jet Ski. Er zijn dan drie vindplaatsen van: aan de steiger bij Interglobal Filmstudios op Prawn Island; aan een steiger in Vice Point; aan de steiger in Marina naast Ocean Beach. Bekijk het onderstaande kaartje voor de exacte locaties maar eens.

naamloosgtaforumbh9.th.png

Noot: bij de Jet Ski bij Interglobal Filmstudios te Prawn Island zijn de 'Watersports'-missies te doen na de missie 'Say Cheese'.

Verder kan je voor de vindlocaties van de Jet Ski ook op WikiGTA terecht; klik op =>deze link<= om naar de desbetreffende pagina te gaan.

Edit: Maak jij je maar geen zorgen hoor 'Da Phoenix', er zijn me namelijk zojuist twee mensen voor. :bier:

Bewerkt: door Pietje II
Delen op andere websites

Na dat je de missie ''From Zero to Hero'' hebt gedaan zijn er drie vindplaatsen voor een Jetski 1 is bij de filmstudie dat weet ik wel zeker alleen helaas heb ik op dit moment geen Screen ervan .. kijk anders op WikiGTA

----------------------------

bangbrosrs6.jpg

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...