RobertSA Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2006 Hoe kan je aan een Jetski komen? En zijn die er al op het 1e eiland? Want daar ben ik nog, en ik zou graag jetskiën. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2006 Gebruik voortaan even de zoekfunctie maar . Je kan hem vinden pas na het laatste eiland. Bij de kade van de filmstudio . En bij de kade waar vroeger de boot van kolonel cortez stond Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Da Phoenix Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2006 (bewerkt) Ze zitten niet op het 1e eiland je zult eerst moeten uitspelen tot na de missie From Zero to Hero dan kom je op het 2e eiland en daar staat er een. ook bij de filmstudio's staat er een maar er begint dan wel gelijk een missie en als je die eindigt dan ben je ook gelijk van de jetski af Succes met verder spelen greetz Da Phoenix EDIT: Speciial_marc.5 was me 9 sec voor Bewerkt: 21 december 2006 door Da Phoenix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2006 (bewerkt) Na de missie 'From Zero to Hero' kan je naar het oostelijke eiland, oftewel het tweede eiland ofwel het 'Beach'-gebied (ook wel beter bekend als het 'Vice City'-gebied). Vanaf dan zal je gebruik kunnen maken van de Jet Ski. Er zijn dan drie vindplaatsen van: aan de steiger bij Interglobal Filmstudios op Prawn Island; aan een steiger in Vice Point; aan de steiger in Marina naast Ocean Beach. Bekijk het onderstaande kaartje voor de exacte locaties maar eens. Noot: bij de Jet Ski bij Interglobal Filmstudios te Prawn Island zijn de 'Watersports'-missies te doen na de missie 'Say Cheese'. Verder kan je voor de vindlocaties van de Jet Ski ook op WikiGTA terecht; klik op =>deze link<= om naar de desbetreffende pagina te gaan. Edit: Maak jij je maar geen zorgen hoor 'Da Phoenix', er zijn me namelijk zojuist twee mensen voor. Bewerkt: 21 december 2006 door Pietje II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BangBros Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2006 Na dat je de missie ''From Zero to Hero'' hebt gedaan zijn er drie vindplaatsen voor een Jetski 1 is bij de filmstudie dat weet ik wel zeker alleen helaas heb ik op dit moment geen Screen ervan .. kijk anders op WikiGTA ---------------------------- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.