bus Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Geplaatst: 21 december 2006 mijn computer doet vaag als ik de sa cd er in doe krijg ik niks en dus als ik naar de ze compuet ga en de het c d rom station aan klik staat er plaats een schijf of ander geschikt medium in D:/ help me Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Geplaatst: 21 december 2006 Het probleem is dat je computer de GTA San Andreas DVD niet kan lezen. Dit kan veel verschillende oorzaken hebben. Een opsomming van mogelijke problemen/oplossing: Je spreekt van een CD. Weet je zeker dat je hem wel in de DVD rom drive doet, en niet de CD rom drive? Je DVD kan beschadigd of vies zijn. Maak hem schoon met een zacht, licht vochtig, schoon doekje. Maak hem daarna weer voorzichtig droog met een zacht, schoon doekje. Controleer hem ook op krassen en andere beschadigingen. Als dit het geval is, kun je het beste terug gaan naar de winkel of een nieuwe halen Met een gekopieerde DVD gaat het vaak fout. Zorg dat je een originele, legale versie hebt. Met een illegale zouden we je niet eens mogen helpen hier. Probeer deze oplossingen eens, succes ermee! Reageren
Blu3ice Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 mijn computer doet vaag als ik de sa cd er in doe krijg ik niks en dus als ik naar de ze compuet ga en de het c d rom station aan klik staat er plaats een schijf of ander geschikt medium in D:/ help me Is het zo dat je de dvd-drive niet eens hoort draaien? Dan heb ik dit ook soms... Het volstaat om opnieuw te proberen of door her op te starten. De laatste tijd heb ik dit gelukkig niet meer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.