Koen729 Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Geplaatst: 21 december 2006 Wie wil de rest van de hoods veroveren? Koop s.v.p. alleen kogels/armor, geen nieuwe wapens en ook géén minigun kogels gebruiken! Saven mag je zelf weten waar... GEEN CHEATS, MODS OF DIE DINGEN!
Bling Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Geplaatst: 21 december 2006 (bewerkt) Gehaald: 100% Gang Territorium Beloning: Niks bijzonders, behalve een hele som geld van de vermoorde gangmembers. Het was een heel werk maar ik heb het deze avond gelukkig nog kunnen afronden. Ik heb de gehele gang territorium voor je gehaald. Aangezien alles nu verovert is, en er geen Vagos en Ballas members meer rondlopen door Los Santos, krijg je nooit meer te maken met ze en zullen ze dus niet meer proberen om gang territorium van je af te nemen. Zoals je vroeg heb ik geen cheats/mods gebruikt. Ik wens je verder veel succes met de rest van je doelstellingen in San Andreas! Bewerkt: 21 december 2006 door Bling
Koen729 Geplaatst: 21 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2006 (bewerkt) Doe ik wel! Geef me alleen wel wat tijd. Hoelang denkje? Thanks! Bewerkt: 21 december 2006 door Koen-
Koen729 Geplaatst: 22 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2006 Gehaald: 100% Gang TerritoriumBeloning: Niks bijzonders, behalve een hele som geld van de vermoorde gangmembers. Het was een heel werk maar ik heb het deze avond gelukkig nog kunnen afronden. Ik heb de gehele gang territorium voor je gehaald. Aangezien alles nu verovert is, en er geen Vagos en Ballas members meer rondlopen door Los Santos, krijg je nooit meer te maken met ze en zullen ze dus niet meer proberen om gang territorium van je af te nemen. Zoals je vroeg heb ik geen cheats/mods gebruikt. Ik wens je verder veel succes met de rest van je doelstellingen in San Andreas! Echt bedankt man, ik ben er echt heel slecht in...
Recommended Posts