Jump to content

De rest van de hoods veroveren ^^

Recommended Posts

Geplaatst:

Wie wil de rest van de hoods veroveren? Koop s.v.p. alleen kogels/armor, geen nieuwe wapens en ook géén minigun kogels gebruiken! Saven mag je zelf weten waar... GEEN CHEATS, MODS OF DIE DINGEN!

Geplaatst: (bewerkt)

Gehaald: 100% Gang Territorium

Beloning: Niks bijzonders, behalve een hele som geld van de vermoorde gangmembers.

terri100sb0.jpg

Het was een heel werk maar ik heb het deze avond gelukkig nog kunnen afronden. Ik heb de gehele gang territorium voor je gehaald. Aangezien alles nu verovert is, en er geen Vagos en Ballas members meer rondlopen door Los Santos, krijg je nooit meer te maken met ze en zullen ze dus niet meer proberen om gang territorium van je af te nemen.

Zoals je vroeg heb ik geen cheats/mods gebruikt. Ik wens je verder veel succes met de rest van je doelstellingen in San Andreas! :)

Bewerkt: door Bling
Geplaatst: (bewerkt)
Doe ik wel! Geef me alleen wel wat tijd. ;)

Hoelang denkje?

Thanks!

Bewerkt: door Koen-
Geplaatst:
Gehaald: 100% Gang Territorium

Beloning: Niks bijzonders, behalve een hele som geld van de vermoorde gangmembers.

terri100sb0.jpg

Het was een heel werk maar ik heb het deze avond gelukkig nog kunnen afronden. Ik heb de gehele gang territorium voor je gehaald. Aangezien alles nu verovert is, en er geen Vagos en Ballas members meer rondlopen door Los Santos, krijg je nooit meer te maken met ze en zullen ze dus niet meer proberen om gang territorium van je af te nemen.

Zoals je vroeg heb ik geen cheats/mods gebruikt. Ik wens je verder veel succes met de rest van je doelstellingen in San Andreas! :)

Echt bedankt man, ik ben er echt heel slecht in...

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...