L Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Geplaatst: 21 december 2006 Beste leden, ben heel slecht in vliegen in het spel. Kan iemand de missie Free Fall doen? Ps. er staat al een hele tijd een huis in san fierro roodgekleurd. Het huis met die garage erboven. Hoe kan dat? Om Free Fall te doen graag op de bovenste opgeslagen regel klikken (up up and away)
Bling Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Geplaatst: 21 december 2006 (bewerkt) Gehaald: Freefall Beloning: $15.000 en respect+ Ik heb tijdens het voltooien van deze missie geen cheats/mods gebruikt. Ik wens je nog veel succes verder met de rest van de missies! Bewerkt: 21 december 2006 door Bling
Koen729 Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Geplaatst: 21 december 2006 Beste leden, ben heel slecht in vliegen in het spel. Kan iemand de missie Free Fall doen? Ps. er staat al een hele tijd een huis in san fierro roodgekleurd. Het huis met die garage erboven. Hoe kan dat? Om Free Fall te doen graag op de bovenste opgeslagen regel klikken (up up and away) Dat rode huisje, dat is Wang Cars. Je moet eerst de rijschool halen voordat je dat kan kopen
Typhoon Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Geplaatst: 21 december 2006 Beste leden, ben heel slecht in vliegen in het spel. Kan iemand de missie Free Fall doen? Ps. er staat al een hele tijd een huis in san fierro roodgekleurd. Het huis met die garage erboven. Hoe kan dat? Om Free Fall te doen graag op de bovenste opgeslagen regel klikken (up up and away) Bling heeft de aanvraag al gedaan maar ik wil je toch nog even wat extra informatie geven over Wang Cars en zijn missies. Wang Cars word vrijgespeeld nadat je de Driving School hebt gehaald met alles minimaal Brons. De Driving School komt beschikbaar na de missie Deconstruction. Naast de Driving School moet je ook nog de missie Yay Ka-Boom-Boom hebben gehaald. Nadat je die 2 missies hebt gehaald zal je een telefoontje van Jethro krijgen, hij zegt dat Cesar hun contacten heeft gebruikt om zo een klant voor een 'wenslijst' van autos te krijgen. Vanaf nu kan je Wang Cars kopen, Wang Cars is een grote garage vlakbij je garage in Doherty, ga erheen en koop het voor $50000,-. Hier een kaartje waar Wang Cars en jou garage in Dohery op staat: [Het rode vierkantje is Wang Cars en het blauwe vierkantje is jou eigen garage] Nadat je de garage hebt gekocht kan je er missies doen, hier kom ik zo op terug. Nu even over de andere dingen die Wang Cars te bieden heeft, Wang Cars heeft namelijk een eigen Pay en Spray en een Transfender waar je erg veel auto's kunt tunen. Nu verder met de missies: Je krijgt bij Wang Cars in totaal 4 missies, in deze missies gaat het voornamelijk om het stelen van auto's. Het zijn alle 4 erg leuke missies, waarbij gebruikt word gemaakt van chips om een auto te achtervolgen, jij en Cesar stelen 2 auto's uit een andere garage, je moet met een kraan auto's van een boot aftillen en zo naar een klein vuurgevecht hem weer terug na je garage brengen, en ten laatste moet je een auto stelen door er spijkerstrips voor te gooien. Dit zijn de missies die je krijgt: -Zeroing In -Test Drive -Customs Fast Track -Puncture Wounds Tevens krijg je naast de normale geld en respect beloningen ook nog wat speciale beloningen, na de missie Zeroing In word bijvoorbeeld de Tuneshop Wheel Arch Angels geopent, deze tuneshop bevind zich in Ocean Flats. Na de missie Customs Fast Track krijg je een nieuwe Odd Jobb namelijk Import/Export, dit gebeurd allemaal in Easter Basin, San Fierro. Kijk voor meer informatie hier. Met Import/Export valt grof geld te verdienen! Bij Wheel Arch Angels kan je deze auto's tunen: •Sultan •Elegy •Uranus •Flash •Jester •Stratum Pic van Wang Cars: Hopenlijk weet je nu genoeg over Wang Cars 'Léon-San Andreas'! Nog veel plezier bij het spelen van San Andreas!
L Geplaatst: 21 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2006 Gehaald: FreefallBeloning: $15.000 en respect+ Ik heb tijdens het voltooien van deze missie geen cheats/mods gebruikt. Ik wens je nog veel succes verder met de rest van de missies! hee bling, heel erg bedankt
Recommended Posts