billyforten Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 he hoi heb nu net de keycard gekregen en een telefoontje gehad . en weet niet wat ik nu moet kan helemaal geen missies meer vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 he hoi heb nu net de keycard gekregen en een telefoontje gehad .en weet niet wat ik nu moet kan helemaal geen missies meer vinden Er werd helemaal niets verteld in het telefoonjte over hoe of wat? Je hebt de keycard iig. nodig om de laatste robbery missie (groen $-teken in The Four Dragons) te spelen. Maar om die te kunnen doen moet je ook Saint Marc's Bistro hebben gedaan. En om Saint Marc's te doen moet je Green Goo (laatste van de Airstrip), Madd Dog (1 missie), Freefall (Calugula's Palace) en High Noon (CRASH) hebben gedaan. Heb je die allemaal gedaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
billyforten Geplaatst: 14 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 die air strip is dat daar waar je je vlieg breffet haalt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 die air strip is dat daar waar je je vlieg breffet haalt Ja, officieel de Verdant Meadows Aircraft Craveyard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
billyforten Geplaatst: 14 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 he bedankt moet nu een basis binnen sluipen erg moeilijk volgens mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mathijsie Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 ik kan ook niks meer vinden maar ik denk nu wel bedankt he! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.