Jump to content

Favoriete Wapensoort?


paul007

Favo Wapensoort?  

136 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat is je favoriete Wapensoort?

    • Je eigen vuist
      1
    • Melee Wapens
      3
    • Handguns (Pistolen)
      9
    • Machinegeweren (MP5, Micro SMG etc.)
      27
    • Shotguns
      21
    • Assault Rifles (AK, M4)
      40
    • Snipers
      3
    • Thrown Wapens (Granaten, Molotov Cocktails
      2
    • Heavy Artillery (Rocket Launcher, Minigun etc.)
      24


Recommended Posts

Welke Wapensoort vind jij het vetst en gebruik je het meest? Ligt je antwoord toe. Ik hou het meest van Machine Geweren en Molotov Cocktails, die Molotovos zijn veel leuker in GTA VCS vind ik. Vooral bij voertuigen. Machine Geweren gebruik ik het meest bij bijvoorbeeld drive-bys en politiesachtervolgingen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • paul007

    3

  • BangBros

    3

  • The Hulk

    3

  • cheetha

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

De minigun en de M4 vind ik het vetste, mede omdat ze zo sterk zijn. Slechts 3 schoten op een auto en ze fikken direct, van dat soort dingen hou ik. Ik vind de messen ook wel leuk, maar ik ga voornamelijk met sterke wapens op stap, dus ik gebruik bijna altijd de M4 of de minigun. Alle andere wapens zijn zeker niet slecht moet ik er bij zeggen, want er is meer keuze dan bij Liberty City Stories ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik het meeste de shotgun . DFe kracht daarvan kan bij de meeste ervaringen het beste uitpakken . Bv als je zwaar vuurkracht nodig hebt . Daarna gaat mijn keus toch wel naar de richting van die dingen zoals de uzi . Omdat je daar lekker snel mee kan schieten en je normaal kan voort bewegen.Daarna de granaten om iemand van een afstandje het leven zuur te maken . Ik heb het geluk dat ik er eigenlijk er ook best goed mee kan richten :bonk: . Daarna De heavy guns . Ze zijn erg krachtig maar Ze maken je slomer kwa voortbewegen . Moeilijk te vinden . En kosten een vermorgen :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

k gebuik mijn m4 wel zeker het meest hij schiet gewoon chil en is lkr sterk

ik vind minigun ook heel chil maar daar loop je extreem sloom mee vind ik (ik heb overigens wel het idee dat minigun beter is dan m247 maar dat kan ook gewoon een voorgevoel zijn

Bewerkt: door tiesto
Link to comment
Delen op andere websites

Oh, mijn excuses ik zie het nu ook. In de vorige GTA's hadden de M4's een groter magazijn ik geloof van 50 kogels en de AK 30 kogels. Maar nu je het zegt ze hebben in GTA VCS allebei een evengroot magazijn maar ik denk dat de M4 sterker is :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...