Jump to content

Vliegen in passagiersvliegtuig

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb net op gtaforums.com gelezen dat je in een passagiersvliegtuig kan stappen door op de vleugel te springen. Misschien stond het al ergens op dit forum, maar ik kon het nergens vinden.

Klik hier

Geplaatst:
Ik heb net op gtaforums.com gelezen dat je in een passagiersvliegtuig kan stappen door op de vleugel te springen. Misschien stond het al ergens op dit forum, maar ik kon het nergens vinden.

Klik hier

Dit was volgensmij al bekend, en anders kun je het weten als je het spel hebt. Het is inderdaad een leuke optie maar ik vind het onnodig om hiervoor een topic te openen.

Geplaatst:

Dit was idd al bekend . Volgends mij door eene maarte41 (sorry als ik het fout zeg . Of als het heel iemand anders is :puh: ) In het EE topic . Die had het namelijk ook al gevonden . Volgende keer even eerst de zoekfunctie gebruiken . Toch blijft het wel grappig dat je er mee kan vliegen .Jammer dat je hem niet zelf kan besturen :cya:

Geplaatst: (bewerkt)
Volgends mij door eene maarte41 (sorry als ik het fout zeg . Of als het heel iemand anders is :puh: )

Je hebt maarte41's naam precies goed geschreven! :bier:

-----------------------

Maar ik wil hierbij nog even toevoegen dat ikzelf ook vaak genoeg gebruik heb gemaakt van dit trucje. Erg leuk ter ontspanning, en het is niet moelijk om in het vliegtuig te stappen. Ik zal hieronder een citaat geven wat ik heb gemaakt in 'Het grote easter egg topic', voor de nodige uitleg.

Het trucje is mij ook gelukt. Ik heb de Sparrow gepakt die te vinden is op Escobar International Airport, en zodoende ben ik bovenop een willekeurig vliegtuig geland. Dit werkt prima, met een Ambulance is dit echter niet te doen. Je moet wel snel handelen, aangezien Vic's health achteruit gaat door de motoren van het vliegtuig. Je moet wel aan de linkerkant van het vliegtuig zijn, aan de rechterkant is namelijk geen deur. Ik heb toen ik op de linkervleugel stond een aantal keer achter elkaar op de Triangle.gif-toets gedrukt, en niet lang daarna zat Vic Vance in het vliegtuig om lekker mee te vliegen. Voor degenen die mij niet geloven heb ik wat foto's gemaakt. Aangezien ik geen cheatdevice heb zijn de foto's gemaakt met de digitale camera dus de kwaliteit is van likmevestje, maar het beeld is duidelijk te onderscheiden.

imgp5588mu6.th.jpg imgp5589fm7.th.jpg imgp5590jm3.th.jpg imgp5591qb9.th.jpg

imgp5592uz0.th.jpg

Jammer genoeg kan je inderdaad het vliegtuig niet besturen, maar de camera is gewoon te veranderen en zelfs naar de radiozenders kan geluisterd worden. Hierdoor krijg ik sterk het vermoeden dat Rockstar Games in gedachten had dat je in het vliegtuig (de Boeing 727 dunkt me) kon gaan vliegen. Dit hebben ze er uiteindelijk toch maar uitgelaten, om de één of andere reden (ik denk in verband met de map die op grote hoogte een beetje vervaagd). Een easter egg zou ik dit niet zo snel willen noemen, maar dat Rockstar Games iets van plan was maar het uiteindelijk toch heeft weggelaten is zeker.

Tevens wil ik hierbij nog even opmerken dat je gerust kan uitstappen, maar dat lukt alleen tegelijkertijd wanneer het vliegtuig aan het landen is of aan het opstijgen is; wanneer het vliegtuig snel rijdt dus. ;)

Edit @ hieronder: Tsja, 't is ook heel voor de hand liggend dat je bij de uitgave van een nieuwe GTA meteen opzoek gaat naar iets wat nog nooit eerder in een GTA was voorgekomen, en dat meteen bekend gaat maken, vind je niet? :bier:

Bewerkt: door Pietje II
Geplaatst:

Oke, ik had nog gezocht maar ik kon niks vinden. Dan kan dit topic wel gesloten worden.

Wel raar dat Edisoncarter er pas op 14 december ofzo achter kwam.

Geplaatst:

Ik vind 1 ding raar als je TOch in vliegtuigen kan waarom doen ze zo moeilijk erover? dat je op een vleugel moet staan inplaats van gewoon instappen het lijkt net of dat er een fout is gemaakt

Geplaatst:
Ik vind 1 ding raar als je TOch in vliegtuigen kan waarom doen ze zo moeilijk erover? dat je op een vleugel moet staan inplaats van gewoon instappen het lijkt net of dat er een fout is gemaakt

Het was dan ook kennelijk helemaal niet de bedoeling dat je in zo'n Boeing kon gaan vliegen. Wie weet had Rockstar Games dit wel in gedachten (in de vorm van een plezierritje bijvoorbeeld), maar hebben ze het in de uiteindelijke versie toch maar weggelaten. Omdat ze kennelijk toch een beginnetje hadden gemaakt, kan je toch in het vliegtuig zitten, en van radiostations wisselen en de camerastandpunten veranderen, maar verder ook niets.

Geplaatst: (bewerkt)

Het is ook een rare fout, dit is niet bewust gedaan anders zou je onderweg niet zoveel schoonheids Bugs tegenkomen. Zoals ik al in het Easter Egg topic heb gepost bekijk je

een filmpje van hoe het precies in zijn werk gaat. Ikzelf denk toch dat Rockstar eerst serieus van plan is geweest om dit toch bewust in VCS te verwerken en hier later op terug te komen. Waarom ik dit denk? Door een screen die ik ben tegen gekomen in het The Lastest News From Vice City Stories topic en deze screent dateert uit een tijd voordat het spel is uitgekomen. Op de screen is de Boeing te zien vanuit een perspectief dat je alleen terugvind indien je gebruikt maakt van deze Bug.

naamloosgtaforumoe9.png

Bewerkt: door Advancegta
Geplaatst:
Whoe oeoeoeoe, in een keer gelukt, eigenlijk best makkelijk :)

Justin W

Nou geweldig mij niet hoor verdraaid wat moeilijk...

NIET DUS!!!!!

Je hebt gelijk makkelijk :Y:Y:cya:

Geplaatst:

ik weet niet of het al bekend is maar als je net begint (in het leger) vliegen er nog geen vliegtuigen , en jammer geoneg heb ik een psp base pack , zonder geheugen , dus ik moet wachten tot ik genoeg geld heb

Geplaatst:
en jammer geoneg heb ik een psp base pack , zonder geheugen , dus ik moet wachten tot ik genoeg geld heb

Je kan ook GTA Vice City Stories spelen zonder op te slaan. Dat is weer het voordeel van de PSP: je kan als je wilt in één stuk doorspelen, want je kan je PSP gewoon in de sluimerstand (stand-by zeg maar) zetten. Het nadeel is wel dat je niet opnieuw kan laden mocht je het eens goed verknald hebben in het spel, en je bent verplicht door te gaan met het spel aangezien je niks kan doen aan laden of opslaan. Maar mijn punt is dus dat het wel mogelijk is op de PSP. :bier:

Geplaatst:
Je kan ook GTA Vice City Stories spelen zonder op te slaan. Dat is weer het voordeel van de PSP: je kan als je wilt in één stuk doorspelen, want je kan je PSP gewoon in de sluimerstand (stand-by zeg maar) zetten. Het nadeel is wel dat je niet opnieuw kan laden mocht je het eens goed verknald hebben in het spel, en je bent verplicht door te gaan met het spel aangezien je niks kan doen aan laden of opslaan. Maar mijn punt is dus dat het wel mogelijk is op de PSP. :bier:

Je MOET een geheugenkaart (MemoryStick) hebben om een spel te kunnen spelen.

Geplaatst:
Je MOET een geheugenkaart (MemoryStick) hebben om een spel te kunnen spelen.
bij mij geeft ie : needed 700 nogwa kb , en dan druk ik op kruisje en dan speel ie hem gewoon af :*D

Ik wilde net het tegendeel gaan beweren, maar nu heeft 'peter99' dat eigenlijk ook al gedaan. :schater:

Ik heb zojuist geprobeerd een spel te spelen op mijn PlayStation Portable zónder memorycard, en dat gaat met gemak; het enige wat je te zien krijgt is een waarschuwing dat je minimaal x KB geheugen nodig hebt, en je kan verder niet opslaan. Verder doet het spel bij mij goed, dus het lijkt mij nogal onwaarschijnlijk dat dit bij jou (VforV) anders zal zijn. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...