maarte41 Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 Een tijdje geleden probeerde ik ook eens een game af te spelen zonder memorystick, en toen kreeg ik een BSOD. (Zo'n blauw scherm waarmee je je standaardinstellingen kan herstellen.) Een paar dagen geleden wou ik een BSOD krijgen. (Omdat er een foutje zat in de instellingen van mijn psp.) Ik startte dus vcs op zonder memorystick en hij startte gewoon op. Of je een game kan starten zonder memorystick ligt dus volgens mij aan een of andere instelling. Het zou er ook aan kunnen liggen welke game je start, want ik weet niet meer juist welk spel ik in mijn psp had zitten toen ik het de eerste keer probeerde. Reageren
sevaboy Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 toen ik op het vliegtuig zat was ik in het 2de land wou ik eens alle knoppen gebruiken maar ik heb perongeluk toen op het driehoekje geduwd en ik vielde eruit recht op een taxi jammer dat ik geen foto's had omdat ik niet zo een apparaatje had. Reageren
weci Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Ik wil het nog even hebben over in het vliegtuig komen. Ik heb het al meer als "100" keer geprobeerd, maar het lukt me niet. Hebben jullie niet nog één of ander tipje om me makkelijk in de "boeing" te laten stappen? :$ Reageren
tiesto Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 gewoon simpelweg zoals al meerdere keren is gezegd: neem een (sea) sparrow (want die is best klein) en landt op de linker vleugel (alleen daar kan je erin) probeer zo goed mogelijk te timen en als je op de vleugel valt moet je als een gek op instappen drukken (driehoekje) succes ermee, mij is het al gelukt maar ik heb ook nog een vraagje want toen ik in het vliegtuig zat deet mijn psp wel beetje raar... als ik links/rechts keek dan kwam de neus van het vliegtuig in die richting iemand al eerder gehad? Reageren
Advancegta Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Ik wil het nog even hebben over in het vliegtuig komen.Ik heb het al meer als "100" keer geprobeerd, maar het lukt me niet. Hebben jullie niet nog één of ander tipje om me makkelijk in de "boeing" te laten stappen? :$ Het zou al een heel stuk helpen om gewoon het topic eens goed door te lezen want daar staan al een heleboel tips in. Het is de bedoeling dat je op de linker vleugel van het Vliegtuig beland en als je daar eenmaal staat blijf je herhaaldelijk op het driehoekje drukken en stuur je met de Analoge Stick tegen zodat Vic niet van het vliegtuig afloopt. Houd je dit een paar seconden vol zul je merken dat je plots in het vliegtuig zit en kan meevliegen. Om op de vleugel te geraken heb ik een Ambulance neergezet, op het moment dat het vliegtuig draait om weer op te kunnen gaan stijgen en dan 10 meter verderop aan de rechterkant van de startbaan zet je de Ambulance. Nu ga je op het dak van de Ambulance staan en wacht je tot het vliegtuig dichtbij genoeg is om op de vleugel te springen. Zorg er ook voor dat Vic niet tegen het vliegtuig zelf aankomt want dan ben je Wasted. Overigens zegt een door mij gemaakt filmpje meer dan al deze woorden en daarom bekijk je een filmpje over de Bug en hoe het allemaal in zijn werk gaat. Reageren
weci Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Ik had het topic al een paar keer gelezen maar het lukte me nog niet. Maar omdat jij zo vriendelijk was om dat nog een te "zeggen" en " te laten zien" heb ik het toch voor elkaar gekregen. Bedankt daarvoor. Reageren
Blizz Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Op zich vind ik het best vet, maar het lukt me niet. Ik zal maar eens proberen met de tip hierboven.. Reageren
topdrop Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 het werkt echt het is een betje iritand met instappen maar het werkt !! ik ga het ook eens proberen met gta lcs Reageren
Carloke Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Het werkt echt! Met de ambulance gaat het het beste met de sparrow lukte het me niet maar je moet de ambulance gewoon een beetje op de juiste plaats zetten, daarna is het makkelijk! Ik gebruikte filmpje om de ambulance te plaatsen.Wel grappig als je het langs de binnenkant bekijkt en dan naar achter kijken Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.