60 Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Geplaatst: 21 december 2006 (bewerkt) ik ben helemaal weg vanauto pimpen die bumpers en wielen allemaal vet!!! hier mij vraagje weet iemand leuke games war je auto's kunt pimpen?? hier mijn tweede vraagje weet iemand een leuke site waar je een speletje hebt waar je auto's kan pimpen (site zoals funny games enz.) alvast bedankt mensen!! gr 60 cent ps: need for speed is een leuke keuze om te posten meer die ken ik al!! edit: er vroeg iemand om welk spel computer nou de sites op pc natuurlijk en de games op ps2 Bewerkt: 21 december 2006 door 60-cent Reageren
Ice Banana Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Geplaatst: 21 december 2006 Midnight Club 3 dub edition,die moet je proberen,heel wat tune mogelijkheden... Reageren
Rullez Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Geplaatst: 21 december 2006 (bewerkt) Need For Speed Underground 1,2,Most Wanted,Carbon. Dit is het spel Auto Management. Rullez Bewerkt: 21 december 2006 door Rullez Reageren
j0ry Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Geplaatst: 21 december 2006 voor welke spelcomputer als ik vragen mag Reageren
Tunix Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Geplaatst: 21 december 2006 Midnight Club 3 dub edition,die moet je proberen,heel wat tune mogelijkheden... Die heb je toch niet op de PS2? Ik dacht alleen voor de PlayStation Portable.. Mvg, Tunix Reageren
Rullez Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 Midnight Club heb je op de PS2 en volgens mij op de PC En watbetrefd de NFS serie die is op PS2 PC XBOX EN VOLGENS MIJ OOK Game Cube. Rullez Reageren
j0ry Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 (bewerkt) de vind Midnight Club remix voor de ps2 is egt stoer!!!! Bewerkt: 22 december 2006 door j0ry Reageren
Rullez Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 Je ook nog verschillende Midnight Club 3 he, Je heb de gewone versie dus Midnight Club 3, Dan heb je ook nog Midnight Club 3 Dub Edition, En ook nog Midnight Club 3 Dub Edition Remix. Dus zoals je zie zijn er veel uitbreiding pakketten. Maar je hoef voor een uitbreidings pakket niet de orginele te hebben. Rullez Reageren
Suburban Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 er is toch geen midnight club 3, het startte toch meteen bij DUB Edition . want net toen het was aangekondigd dat ie in de winkels lag, ben ik hem gaan kopen en dat was DUB Edition Reageren
Rullez Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Nee hij begon eerst gewoon bij 3. Rullez Reageren
willemV Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Mario kart kun je het logo op de auto veranderen maar verder niks heb je wel een de grote beurt op tv gezien dan pimpen ze autos das wel gaaf progamma! Reageren
60 Geplaatst: 9 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 ja die ken ik!!! dat programma heet ''pimp my ride'' eerst presenteerde x het maar later ook fat jo en lil jon maar nu is x er weer vaak voor en dat is toch ook de beste 60,er kan wel een slotje op dit topic hoor ik heb genoeg aan jullie tips/hinds en verhaaltjes Reageren
Suburban Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 ja die ken ik!!! dat programma heet ''pimp my ride'' eerst presenteerde x het maar later ook fat jo en lil jon maar nu is x er weer vaak voor en dat is toch ook de beste 60,er kan wel een slotje op dit topic hoor ik heb genoeg aan jullie tips/hinds en verhaaltjes hij bedoelt het progamma: De grote beurt, wat te zien is op veronica, Pimp my ride is hetzelfde principe maar het blijft een ander ( dus het heet geen pimp my ride ) M.I Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 okay nu weer on-topic mensen : op funnygames.nl, startgames.nl of gamie.nl kan je wel wat vinden. maar hier heb je ook eentje! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.