Jump to content

watersports

Fre

Recommended Posts

Waar is de zijmissie watersports te vinden? Dit staat niet op WikiGTA.

Deze zijn achter de filmstudios op Prawn island te vinden. Ze zijn echter pas geunlocked nadat je een missie van Reni Wassulmaier hebt gehaald, hiervoor kan je wel op de Jetski stappen maar dan kan je simpelweg niet de missie doen. Je moet acht levels voltooien binnen de tijd wat voor de meeste geen groot probleem is. Ik verwijs je even door naar een topic met alle zijmissies, inclusief Watersports. Veel succes hiermee!

Hier een link naar de zijmissie map

Delen op andere websites

Waar is de zijmissie watersports te vinden? Dit staat niet op WikiGTA.

Klopt, op WikiGTA wordt nog aan de 'Watersports'-pagina gewerkt, dus is het vrij logisch dat jullie hem nog niet kunnen zien. :)

Maar ik kan jou zonder WikiGTA ook wel helpen hoor. De zijmissie 'Watersports' komt beschikbaar na de missie 'Say Cheese' die gegeven wordt door Reni Wassulmaier. Je activeert 'Watersports' dan door op de Jet Ski te gaan zitten die aan de steiger bij Interglobal Filmstudios te Prawn Island aangemeerd ligt. Bekijk het onderstaande kaartje maar eens voor de exacte locatie.

naamloosgtaforumie3.png

Nogmaals: 'Watersports' kan je pas spelen wanneer je de missie 'Say Cheese' voltooid hebt!

'Watersports' houdt in dat je met de Jet Ski acht parcours af moet leggen via het water, waarbij je vele gekke stunts maakt. Met de verbeterde water-graphics is deze zijmissie echt een zeer mooi onderdeel van het spel, al zeg ik het zelf. Wanneer je 'Watersports' voltooid hebt ontvang je het nodige bedrag aan geld en ontvang je een 'Wet Suit' in je kledingkast.

Edit: Te laat...

Bewerkt: door Pietje II
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...