Lennert Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Geplaatst: 28 november 2004 (bewerkt) Waar vind je Helena? in Ammu-Nation te Blueberry, Red County Bewerkt: 28 november 2004 door Lennert Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Geplaatst: 28 november 2004 (bewerkt) wat krijg je alweer als je 100% met haar hebt De race kleren die wil ik graag hebbe Bewerkt: 28 november 2004 door mazzeltje Reageren
Spike Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Geplaatst: 28 november 2004 wat krijg je alweer als je 100% met haar hebt De race kleren die wil ik graag hebbe daar voor moet je bij... he hoe heet ze nou? nou zeg maar dat meisje bij de rijschool! . Reageren
Mathmagic Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 wat krijg je alweer als je 100% met haar hebt De race kleren die wil ik graag hebbe daar voor moet je bij... he hoe heet ze nou? nou zeg maar dat meisje bij de rijschool! . Michelle cannes maar wat krijg je dan bij Helena? Reageren
Spike Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 maar wat krijg je dan bij Helena? ik heb haar nog niet gehad maar ik dacht de medic pak/suite . Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 (bewerkt) waar wil helena het liefst uit eten dan? en hoe laat is ze meestal thuis Bewerkt: 5 december 2004 door mazzeltje Reageren
SWYV Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 wie kun me zeggen wat die Helena graag uitaan waarheen vb Alhambra die discozaal in Los santos om te dansen ofzo en uiteten waar??? Reageren
SWYV Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 hello?? is er echt niemand die kun zeggen wat ik best met die Helena doet uitgaan in......... en uiteten in ..... en waar??? Reageren
gertje4x4turbo Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 tjajij kunt nog met haar uit. Heb haar in het begin van het spel afgeschoten en nu kom ik erachter dat ik dan niet alles in het spel kan halen Reageren
timbof5 Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 hello?? is er echt niemand die kun zeggen wat ik best met die Helena doet uitgaan in......... en uiteten in ..... en waar??? in het westen van ls, ik geloof in de wijk rodeo, komt een bar of iets waar ze heen wil. vlak bij die kledingzaken. Reageren
timbof5 Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 maar wat krijg je dan bij Helena? ik heb haar nog niet gehad maar ik dacht de medic pak/suite . Nee die krijg je van katie. Helena geeft je de rural clothes. Een soort tuinbroek. Reageren
De Gta Master Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 HELENA vraagt by my voor stijl wat bedoelt ze daar mee heb vet op 0 en spieren op 10 maar light stijl aan kleren op spieren of iets anders ik heb alles van didier getest maar dat wou ze ook niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.