Rivel Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Geplaatst: 21 december 2006 Hallo allemaal! Ik had een tijdje geleden SA:MP op mijn pc geinstalleerd! Ik hbe versie 1, maar heb hem upgegread naar de versie die nodig is voor SA:MP! Nu was er een fout in SA:MP zodat ik hem opnieuw moest installeren en ook terug brengen naar de versie die nodig was voor SA:MP ik heb die patch nogmaals gedownload en als ik hem installeer krijg ik een fout! Ook downloade ik SA:MP opnieuw en installeerde ik het maar ik kan het niet meer installeren en als ik het open krijg ik de letters van Vinewood te zien! Dus, hoe kan ik hem terug spelen? SA:MP? En zou iemand de patch nogmaals willlen geven voor de download naar de versie die nodig is? Alvast bedankt! liefs, Rivel Reageren
60 Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Geplaatst: 21 december 2006 hij klopt wel (ik had het namelijk ook) maar je moet iets douwn loaden waar het mee kan verbetren ofzo!? Reageren
Rivel Geplaatst: 21 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2006 Ja, maar wat! Ik had die patch al maar ik kan hem niet verer installeren omdat er dan een fout komt! En SA:Mp werkt ook niet! liefs, Rivel Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Geplaatst: 21 december 2006 Je hebt dus GTA San Andreas versie 1. Je hoeft dus geen patches e.d. te installeren om SA:MP te kunnen spelen. Herinstalleer GTA San Andreas, en SA:MP. Download geen fixes of patches. Download nu SA:MP >hier<. Installeer SA:MP. Zorg nu dat je firewall SA:MP niet blokkeert. Je firewall settings vind je meestal rechtonderaan bij de klok. zorg dat alleen SA:MP niet geblokkeerd word, of zet hem helemaal uit. Als je gaat internetten moet je hem natuurlijk weer aanzetten, zodat je geen virussen binnenhaalt. Start nu SA:MP op, en kijk of het werkt. Alleen als je nu een foutmelding krijgt, moet je >deze patch downloaden< Nu zal SA:MP gewoon moeten werken. Veel plezier! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.