Jump to content

Favoriete wapencategorie?

Jouw favoriete wapencategorie  

31 leden hebben gestemd

1. 1. Wat is jouw favoriete wapencategorie?

• De hand
      0
    • Melee weapons
      0
    • Handguns
      4
    • Shotguns
      4
    • Machineguns
      3
    • Rifles
      2
    • Assault rifles
      6
    • Heavy atillery
      10
    • Thrown weapons
      0
    • Overige
      0

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Nou, de titel zegt al genoeg, denk ik. Ik trap af: mijn keuze gaat toch naar de Heavy atillery, dat zijn sterke wapens en je hebt er veel aan. Je kan er ook voertuigen snel mee opblazen. Mijn favoriete wapen daarvan is de Rocket Launcher want die heeft veel kracht een blaast met één schot voertuigen op. Nu jullie :clown:

Mvg, Tunix

Bewerkt: door Tunix
Geplaatst: (bewerkt)

Heavy atillery heb ik gekozen. Mijn favoriete wapen daarvan is de M-60, omdat je daarmee zelfs hard kan rennen en iemand met 1 schot van het leven kan beroven hoe ver weg die ook loopt. Ook blaast hij auto's op door een paar kogels!

Bewerkt: door Mr.Twente
Geplaatst:

ik vind de heavy artillery toch wel de chilste want het is gewoon niet normaal sterk

wel jmr dat het zo duur is hoewel je wel waar voor je geld krijgt

Geplaatst:

Ik vind de Handguns het coolst, ze zijn misschien niet erg sterk, maar ze zijn lekker te handteren :)

Geplaatst:

zonder twijfel de heavy atillery, tja gewoon heel 'handig' in missie's waar je heel veel vijanden overhoop moet knallen, gebruik gewoon een rocket launcher en er zijn er een pak weg :*D

Geplaatst:

Heavy Artillery, ze zijn goed van pas bij moeilijke missies en je kunt ze ook gewoon gebruiken voor gewoon Hardcore Rambo Style rondschieten.

Justin W

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...