Jorair Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2006 Hallo, Ik heb me zonet GTA vcs aangeschaft, maar ik kan nergens een heli vinden. Kan iemand me zeggen waar deze zich bevinden? (Misschien aangeduid op een kaartje) Of spawnen ze pas na een bepaalde missie zoals in andere GTA's? Bedankt voor de moeite! Jorair Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2006 Zoveel topics waar het al staat en toch blijfen ze vragen . Pas nadat je alle eilanden hebt kan dat . Er staan er 3 in downtown eerste eiland bij het : Ziekenhuis . Achter de brandweer. en dij de momorial stadium. En bij het laatste eiland . Bij je save house . politie bureau . En Bij het vliegveld : De hunter en skimmer Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2006 Zoveel topics waar het al staat en toch blijfen ze vragen . Pas nadat je alle eilanden hebt kan dat . Er staan er 3 in downtown eerste eiland bij het : Ziekenhuis . Achter de brandweer. en dij de momorial stadium. En bij het laatste eiland . Bij je save house . politie bureau . En Bij het vliegveld : De hunter en skimmer Om hier even wat aan toe te voegen : Op het vliegveld bevind zich absoluut geen Skimmer, ik denk dat je wordt verward met de Sea Sparrow, deze spawnt wel op het vliegveld. Verder spawnt op het vliegtuig ook nog een Maverick en deze ontbreekte ook nog in jouw lijstje. Ook ben je de helicopter Little Willie vergeten, deze kun je kopen bij je Savehouse in het Vice City gebied en er is ook een spawnplaats maar die weet ik zo niet uit mijn hoofd. Voor meer informatie over de luchtvoertuigen gebruik je in het vervolg de zoekfunctie van WikiGTA en kun je natuurlijk altijd deze kaart raadplegen. Met rood worden hier de luchtvoertuigen en de boten aangegeven. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 21 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 december 2006 OK, bedankt. :$ Sorry, was vergeten de zoekfunctie te gebruiken, normaal doe is dat wel. :$ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts