Koen729 Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Geplaatst: 21 december 2006 Oké, weer wat nieuws: Het Vraagjes Topic. De bedoeling is dat je vragen zoals 'Waar spawnt de Hydra dan?' en 'Kan ik met een Jetpack ook een ander wapen pakken?' Dat soort dingen, die eigenlijk geen nieuw topic waard is/zijn. Mijn vraagjes: Waar staat de Hydra op Verdant Meadows? Reageren
DdJDean Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Geplaatst: 21 december 2006 (bewerkt) Waar staat de Hydra op Verdant Meadows? Als je voor het eerst op Verdant Meadows komt staat hij er inderdaad niet. Je moet het eerst kopen en nog een paar missies doen daar. Daarna spawnt hij vanzelf. Ik zoek even op wat precies.[/font] Edit: Foutje! Lees het bericht van -Matthijs- maar. Bewerkt: 21 december 2006 door Mr.Twente Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Geplaatst: 21 december 2006 Oké, weer wat nieuws: Het Vraagjes Topic. De bedoeling is dat je vragen zoals 'Waar spawnt de Hydra dan?' en 'Kan ik met een Jetpack ook een ander wapen pakken?' Dat soort dingen, die eigenlijk geen nieuw topic waard is/zijn.Mijn vraagjes: Waar staat de Hydra op Verdant Meadows? Die Hydra komt er pas te staan naar de missie Vertical Bird. Als beloning voor die missie zal de Hydra spawnen. Even over dit topic, ik denk dat je zulke kleine vraagjes ook makkelijk even kunt opzoeken met de zoekfunctie. Hoe vaak komt het niet voor dat er al tig keer antwoord is gegeven op een vraag.. Reageren
Koen729 Geplaatst: 22 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2006 Er staat nu iets genaamd 'Player Target' op mijn kaart, wat houd dit in? Reageren
HerrieM Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 Player Target is een rood rondje die je overal op de kaart kunt plaatsen. Je kunt deze knoop gebruiken om makkelijk je weg te vinden. Er is verder geen missie bij aangezien je zelf kan bepalen waar deze komt te staan. Reageren
Koen729 Geplaatst: 22 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2006 Hoe verplaats je het het dan? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 Hoe verplaats je het het dan? Ik weet dat je hem op de PC hebt, dus leg ik het daarvoor uit. Je kunt hem bedienen met de rechtermuisknop. Klik op een plaats, en de Player Target komt daar te staan. Nog een keer op rechts klikken, zorgt dat hij weer van de kaart verdwijnt. Dus als hij op een plek staat, en hij moet naar een andere plaats, dan moet je 2 keer op de rechtermuisknop drukken: 1 om hem te verwijderen, en 1 om hem weer te plaatsen. Als je uit het kaart-menu gaat, zie je het rood met zwarte tekentje op je radar verschijnen, en weet je altijd welke kant je uit moet. Reageren
Koen729 Geplaatst: 22 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2006 Da's handig Bedankt voor de snelle reactie! Reageren
Advancegta Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 Hoe verplaats je het het dan? De Player Target verplaats je naar een andere locatie door hem eerst te verwijderen door met de rechtermuisknop te klikken in de map hier kom je door eerst escape in te drukken en vervolgens op Map te klikken. Nu je op de rechtermuisknop hebt geklikt is de Player Target verdwenen, je plaatst hem opnieuw door met de muis op een door jouw gekozen locatie te gaan staan en vervolgens nog een keer op de rechtermuisknop te drukken. Nu ga je weer naar je game en staat de Player Target op de locatie die jij zojuist hebt aangeven. Heel veel succes erbij. Reageren
Koen729 Geplaatst: 22 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2006 Hoe verplaats je het het dan? De Player Target verplaats je naar een andere locatie door hem eerst te verwijderen door met de rechtermuisknop te klikken in de map hier kom je door eerst escape in te drukken en vervolgens op Map te klikken. Nu je op de rechtermuisknop hebt geklikt is de Player Target verdwenen, je plaatst hem opnieuw door met de muis op een door jouw gekozen locatie te gaan staan en vervolgens nog een keer op de rechtermuisknop te drukken. Nu ga je weer naar je game en staat de Player Target op de locatie die jij zojuist hebt aangeven. Heel veel succes erbij. Niet echt nuttige post, precies hetzelfe als wat Dutchy zei. >>> Door Dutchy3010: Waarschijnlijk was hij al aan het typen, maar typt hij langzamer .<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.