Pete-R Geplaatst: 4 maart 2004 Rapport Geplaatst: 4 maart 2004 er stata bij mij altijd als ik een server een alels ingevoerd heb dat hij disconnect is!!! Reageren
Pete-R Geplaatst: 4 maart 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2004 ik heb echt ales maar dan ook alles al geprobeerd!!!! en alles alle gelezen :huh: Reageren
djbob Geplaatst: 4 maart 2004 Rapport Geplaatst: 4 maart 2004 Gebruik voortaan de EDIT knop of wil je waarschuwing nummer 2 voor spam? Maarik weet het helaas niet, hou me niet zo bezig met mta. Mischien heb je hier wat aan : http://www.gtagames.nl/forum/index.php?showtopic=48 Reageren
Arjen Geplaatst: 8 maart 2004 Rapport Geplaatst: 8 maart 2004 Meestal zit de server vol...of is hij niet online Reageren
Jef Geplaatst: 27 maart 2004 Rapport Geplaatst: 27 maart 2004 heeft r dan iemand een server online staan??? Reageren
djvinnie Geplaatst: 27 maart 2004 Rapport Geplaatst: 27 maart 2004 heeft r dan iemand een server online staan??? Ik denk dat best wel veel mensen dat hebben!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.