DenTheMen Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 (bewerkt) Word lid van dit team en zoek samen met de andere teamleden uit over de eastereggs. Je word lid door dat gewoon ff te zeggen dan schrijf ik je bij de ledenlijst Leden: - DenTheMen - easter egg - Dennizzz - big shootah - Mathmagic - san_andreas_boy - gtamaster - XPrOMatiX We zullen zo veel mogelijk eastereggs onderzoeken. Word onderzocht: - Van alles!!! Bij het onderzoeken zullen we screens maken van dingen die met het de easteregg te maken hebben. Dit zijn gewoon screens wat er mee te maken kan hebben. Als we denken dat we bewijs hebben zullen we screens plaatsen met goed bewijs. Hieronder staan de eastereggs die we bewezen hebben. Eastereggs bewezen: - Ghost Cars - There are no easter eggs up here, go away - Maan kleiner en groter Bewerkt: 4 december 2004 door DenTheMen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 Kunnen we niet gewoon bij EEOT blijven? :huh: Anders zijn er dalijk 100 teams, terwijl je ook bij hun kan gaan :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenTheMen Geplaatst: 14 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 (bewerkt) laat please dit team bestaan dan hebben we maar 2 teams please! :unsure: :unsure: :unsure: ik heb dit team namelijk aangemaakt omdat ik van chironu eastereggs mocht gaan onderzoeken met goede bewijzen en dan deze bewijzen naar hem sturen voor de walktrough van gtagames. B) Bewerkt: 14 november 2004 door DenTheMen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mathijsie Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 2 teams is tock ook goed dan gaat het misschien wel veel makkelijker met die eastern eggs Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 mag iik lid wordu?? IK heb een ''easter egg'' Klinkt gek maar k weet nie hoe ik hier een plaatje in zet anders kan ik het plaatje er ff bij zettu leg het uit en ik laat ze zein!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenTheMen Geplaatst: 14 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 tuurlijk mag je lid worden ik zet je bij de ledenlijst. en over dat plaatje weet ik ook niet dat wil ik ook wel is weten! :angry: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 owke Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 2 teams is tock ook goed dan gaat het misschien wel veel makkelijker met die eastern eggs Maar zijn alle bevindingen in 1 thread niet duidelijker? Ik neem aan dat Se7en dat bedoelde... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 (bewerkt) dit zijn ze dan (als het lukt) hij is wel un beetje groot Bewerkt: 14 november 2004 door Dennizzzz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 (bewerkt) dit zijn ze dan (als het lukt) Deze staat al lang in die andere thread. Zonde om het wiel meerdere malen uit te vinden... En het is een stuk duidelijker als je verteld waar het is. In dit geval: de westzijde van de zuidoost pijler van de Gant-Bridge Daarnaast: verkleinen had idd. wel fijn geweest... Bewerkt: 15 november 2004 door BrokenTable Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenTheMen Geplaatst: 14 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 Bedankt Dennizzz Ik heb dit plaatje gezien ik weet niet of het veel betekent maar als jij daar ff de omgeving wil afzoeken bij die brug vind je misschien meer Ik ga zoeken naar de lijken in de maisvelden ok? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 Doe ik!! (BTW ik heb de fotos zelf gemaakt hoor dus ze zijn nie van een andere site!!) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 Hij bedoeld dat jullie dingen willen bewijzen die allang bewezen zijn :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathmagic Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 Word lid van dit team en zoek samen met de andere teamleden uit over de eastereggs. Je word lid door dat gewoon ff te zeggen dan schrijf ik je bij de ledenlijst Leden: - DenTheMen - Dennizzz We zullen zo veel mogelijk eastereggs onderzoeken. Word onderzocht: - Lijken bij de maisvelden - Het schilderij op de brug Bij het onderzoeken zullen we screens maken van dingen die met het de easteregg te maken hebben. Dit zijn gewoon screens wat er mee te maken kan hebben. Als we denken dat we bewijs hebben zullen we screens plaatsen met goed bewijs. Hieronder staan de eastereggs die we bewezen hebben. Eastereggs bewezen: - - Als je wil word ik ook wel lid. Maar ik ben slecht in eastern eggs vinden. Ik ben wel de enigste die het echte WOII vliegtuigje heeft gezien. Het stort helemaal niet neer maar het is wel een(wrakkig ) oud vliegtuig. en de radio die begint te flippen heb ik ook gehoord maar ik heb alleen maar wat krakerige geluiden (zoals storing) gehoord. geen achterwaards spelende radio.Maar zoeken doe ik niet echt maar af en toe kom ik ze automatisch tegen. en die lijkzakken zag ik ook gewoon maar ik dacht dat het stenen waren. vond er geen hoefijzer :angry: want daar zoek ik hard naar en daardoor kom ik eastern eggs tegen. k heb nog maar 9 hoefijzers en ik verzamel ze voor gambling. Ik denk als ik ze alle 50 heb dat ik nooit meer geld verlies,en mischien is het ook wel waar dat je dan gemakkelijker eastern eggs vind (wie weet ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathmagic Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 en by the way: Ik vind dat denizzz wel een fijn kapsel heeft op gta :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts