Jump to content

Tha Gangsters!!!

DenTheMen

Recommended Posts

Word lid van dit team en zoek samen met de andere teamleden uit over de eastereggs. Je word lid door dat gewoon ff te zeggen dan schrijf ik je bij de ledenlijst :D

Leden:

- DenTheMen - easter egg

- Dennizzz - big shootah

- Mathmagic

- san_andreas_boy

- gtamaster

- XPrOMatiX

We zullen zo veel mogelijk eastereggs onderzoeken.

Word onderzocht:

- Van alles!!!

Bij het onderzoeken zullen we screens maken van dingen die met het de easteregg te maken hebben. Dit zijn gewoon screens wat er mee te maken kan hebben. Als we denken dat we bewijs hebben zullen we screens plaatsen met goed bewijs. Hieronder staan de eastereggs die we bewezen hebben.

Eastereggs bewezen:

- Ghost Cars

- There are no easter eggs up here, go away

- Maan kleiner en groter

Bewerkt: door DenTheMen
Delen op andere websites

• Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• DenTheMen

13

• Mathmagic

7

• easter egg

5

• Trax

4

laat please dit team bestaan dan hebben we maar 2 teams

please! :unsure: :unsure: :unsure:

ik heb dit team namelijk aangemaakt omdat ik van chironu eastereggs mocht gaan onderzoeken met goede bewijzen en dan deze bewijzen naar hem sturen voor de walktrough van gtagames. B)

Bewerkt: door DenTheMen
Delen op andere websites

2 teams is tock ook goed dan gaat het misschien wel veel makkelijker met die eastern eggs

Maar zijn alle bevindingen in 1 thread niet duidelijker? Ik neem aan dat Se7en dat bedoelde...

Delen op andere websites

dit zijn ze dan (als het lukt)

Deze staat al lang in die andere thread. Zonde om het wiel meerdere malen uit te vinden...

En het is een stuk duidelijker als je verteld waar het is. In dit geval: de westzijde van de zuidoost pijler van de Gant-Bridge

Daarnaast: verkleinen had idd. wel fijn geweest...

Bewerkt: door BrokenTable
Delen op andere websites

Bedankt Dennizzz

Ik heb dit plaatje gezien ik weet niet of het veel betekent maar als jij daar ff de omgeving wil afzoeken bij die brug vind je misschien meer :D

Ik ga zoeken naar de lijken in de maisvelden ok?

Delen op andere websites

Word lid van dit team en zoek samen met de andere teamleden uit over de eastereggs. Je word lid door dat gewoon ff te zeggen dan schrijf ik je bij de ledenlijst :D

Leden:

- DenTheMen

- Dennizzz

We zullen zo veel mogelijk eastereggs onderzoeken.

Word onderzocht:

- Lijken bij de maisvelden

- Het schilderij op de brug

Bij het onderzoeken zullen we screens maken van dingen die met het de easteregg te maken hebben. Dit zijn gewoon screens wat er mee te maken kan hebben. Als we denken dat we bewijs hebben zullen we screens plaatsen met goed bewijs. Hieronder staan de eastereggs die we bewezen hebben.

Eastereggs bewezen:

-

-

Als je wil word ik ook wel lid.

Maar ik ben slecht in eastern eggs vinden. Ik ben wel de enigste die het echte WOII vliegtuigje heeft gezien. Het stort helemaal niet neer maar het is wel een(wrakkig :D ) oud vliegtuig. en de radio die begint te flippen heb ik ook gehoord maar ik heb alleen maar wat krakerige geluiden (zoals storing) gehoord. geen achterwaards spelende radio.Maar zoeken doe ik niet echt maar af en toe kom ik ze automatisch tegen. en die lijkzakken zag ik ook gewoon maar ik dacht dat het stenen waren. vond er geen hoefijzer :angry: want daar zoek ik hard naar en daardoor kom ik eastern eggs tegen. k heb nog maar 9 hoefijzers en ik verzamel ze voor gambling. Ik denk als ik ze alle 50 heb dat ik nooit meer geld verlies,en mischien is het ook wel waar dat je dan gemakkelijker eastern eggs vind (wie weet ;) )

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...