De Gta Master Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 is de easter egg op die foto dat je daaar een weerspiegeling van iemand dieeen foto maakt :rolleyes: Lol :P :P :P :P :P Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenTheMen Geplaatst: 16 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 Mathmagic je bent nu ook lid! Post alle rare ontdekkingen zelfs de kleinste! Ik stap ff over van wat ik onderzoek ok? Ik ga ff de Ghost Cars opzoeken en wat screens er van maken. Hij is al bewezen maar ik moet ze zelf ook ff zien zodra ik de screens heb zal ik de ghost cars bij bewezen easter eggs zetten B) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Smooth Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 Dit is mijns inziens totaal nutteloos. Als easter eggs al bewezen zijn wat heeft het dan voor zin om ze opnieuw te gaan bewijzen? Ga in plaats daarvan bijvoorbeeld eens zoeken naar nieuwe easter eggs en die bewijzen..... Als iedereen hetzelfde zou doen zou je 300 keer een foto van bijv de ghostcars te zien krijgen. Ontzettend vervelend en saai. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathmagic Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 Mathmagic je bent nu ook lid! Post alle rare ontdekkingen zelfs de kleinste! Ik stap ff over van wat ik onderzoek ok? Ik ga ff de Ghost Cars opzoeken en wat screens er van maken. Hij is al bewezen maar ik moet ze zelf ook ff zien zodra ik de screens heb zal ik de ghost cars bij bewezen easter eggs zetten B) Ah ik heb nog wat gehoord van een vriend van mij. Hij was in area 69 binnengeraakt in het lab (wel met zielige cheats) maar hij heeft er aliens zien liggen op de operatietafel. In een missie ga je er wel binnen maar dan ga je niet speciaal alles onderzoeken. Dan probeer je gewoon zo snel als je kan die jetpack te bemachtigen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathmagic Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 en by the way! aan de voet van The big ear heb ik heatvisiongoggles gevonden. Volgens mij dienen die speciaal voor ufos te zien want je ziet ermee elk vliegtuig van ver als een paarse vlek,of ze moeten toch een andere betekenis hebben. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 En het Edit knopje dient om je post te bewerken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 En het Edit knopje dient om je post te bewerken. lol @ se7en droge humor! En dan even m'n reactie op mensen die zo graag een clubje voor easter eggs willen beginnen.. Maak dan een eigen site ofzo, Met harde bewijzen zoals screens en plaats, tijd.. In plaats van het hier zetten.. Erg vervelend al die mensen die zogenaam wat hebben gezien ... <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenTheMen Geplaatst: 18 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 (bewerkt) Ik heb de ghostcars gezien en ze komen inderdaad terug zonder besturder. En aangezien er al zoveel screenshots van zijn hoef ik geen bewijzen t eplaatsen en kan ik hem gewoon bij bewezen onderwerpen gaan zetten. Mensen die screens willen zien moeten maar is ff andere topics/sites gaan bekijken volgens mij staat er een screen op gtagames Ik ga nu op dit moment niet egt speciafiek iets onderzoeken maar ik ga gewoon ff verder in het spel met me missies enz. Maar ik ga zzeker ff Mount Chilliad enz bezoeken om te kijken voor Yeti/Bigfoot @Dennizzz: Je kan stoppen met de omgeving checken rond het bordje: There Are no easter eggs up here, go away. Dus ga gewoon weer zoeken naar rare dingen. @Mathmagic: Over die alien ga kijken of je misschien wat screens kan maken. Dus als jij dat gaat onderzoeken ben ik happy Bewerkt: 18 november 2004 door DenTheMen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 Word lid van dit team en zoek samen met de andere teamleden uit over de eastereggs. Je word lid door dat gewoon ff te zeggen dan schrijf ik je bij de ledenlijst Leden: - DenTheMen - Dennizzz - Mathmagic We zullen zo veel mogelijk eastereggs onderzoeken. Word onderzocht: - Aliens in Area69 Bij het onderzoeken zullen we screens maken van dingen die met het de easteregg te maken hebben. Dit zijn gewoon screens wat er mee te maken kan hebben. Als we denken dat we bewijs hebben zullen we screens plaatsen met goed bewijs. Hieronder staan de eastereggs die we bewezen hebben. Eastereggs bewezen: -Ghost Cars - There are no easter eggs up here, go away mag ik ook lid worden?? ik ben beschikbaar van 4 uur tot 12 s'avonds ik hoor nog van je Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 Ik wil best wel helpen dus je mag me aanmelden als lid Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathmagic Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Ik heb een ruïne van een Arabisch dorpje ontdekt. Het is mischien niet echt een eastern egg maa een Arabisch dorpje hoort toch niet thuis in de Nevada woestijn en btw: in het dorpje ligt een geleide rocketlauncher waarmee je moeilijk mist dus handig als je missies speelt waarbij je iets uit de lucht moet halen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XPr0MatriX Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 (bewerkt) Ja ik wil ook wel mee helpen zoeken, waar moet ik me aanmelden, ik ben niet zo heel erg kapot van die haunted house, maar ik ben ook een vrouwelijke gamer <_< Ik ben nog niet na de haunted house geweest en uh dat ga ik wel doen maar wel 's middags als het licht is in mijn woonkamer ik ben heus niet bang hoor :blink: Bewerkt: 20 november 2004 door XPr0MatriX Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathmagic Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 Ja ik wil ook wel mee helpen zoeken, waar moet ik me aanmelden, ik ben niet zo heel erg kapot van die haunted house, maar ik ben ook een vrouwelijke gamer <_< Ik ben nog niet na de haunted house geweest en uh dat ga ik wel doen maar wel 's middags als het licht is in mijn woonkamer ik ben heus niet bang hoor :blink: Ik heb de ghostcar zien rijden toen ik de dirtbike race in back O beond deed. Ik deed de race 2 keer na elkaar en zag de ghostcar 2 keer rijden en het was midden in de dag om 14.00 u Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathmagic Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 Ik heb de ghostcar zien rijden toen ik de dirtbike race in back O beond deed. Ik deed de race 2 keer na elkaar en zag de ghostcar 2 keer rijden en het was midden in de dag om 14.00 u Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 Wat heb je aan teams? Je zou een forum toch al een onderzoeks team kunnen noemen aangezien we ervaringen uit wisselen en het van elkaar al bevestigen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts