Jump to content

Tha Gangsters!!!

DenTheMen

Recommended Posts

• Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• DenTheMen

13

• Mathmagic

7

• easter egg

5

• Trax

4

san_andreas-boy

gtamaster

XPrOMatriX

jullie zijn toegevoegt aan de ledenlijst!

Onderzoek San Andreas en meld als je rare dingen vind!

okej dan ,

ben al beetje aant checke of ik iets ongewoons zie.

zodra ik iets merk dat ik raar vind dan meld ik het gelijk :)

Delen op andere websites

ik weet niet of dit een ufo is maar ik vond het toch wel een beetje strange!

ik stond boven zon toren bij easter bay chemicals en toen zag ik dit

en als ik erop af ging dan verdween het opeens en als ik dan weer afstand nam kwam het weer tevoorschijn ;)iet%20raar.JPG

Delen op andere websites

Zelf ben ik ook iets gaan onderzoeken.. ik heb nu al meedere malen gezien op je eigen vliegveld dat er een zwarte stip opduikt in je beeld..

Ik liep naar de jetpack toe ik boostte gelijk omhoog en zag net aan de linker kant van me beeld een ronde zwarte vlek?.. het was zeker weten geen vogel!! want die herken ik wel.. paar dagen daarna ( in SA ) dook het weer paar keer op.. volgende keer maar is een camera mee nemen :)

Bewerkt: door Dutsj
Delen op andere websites

@easter egg: je bent nu ook lid! Onderzoek gewoon dingen en meld als je rare dingen ziet.

@Dutsj: Vaag! Ik zie ook wel is een zwart plekje in grove street maar dat is dan meestal een helicopter boven je huis. Weet iemand trouwens wat die helicopter daar boven je huis doet?

Delen op andere websites

zelf is me net iets opgevallen dat op het platteland bij San Fierro het is geen easter egg denk ik maar ik zie soms wel is een groep van 5-6 man rijden op een harly precies achter elkaar soms ook 2 aan 2. Maar ik sloeg er een keer 1 van ze motor af toen trok hij mij der weer af en toen werd ik besgoten door al die motorrijders. ik ging dood. Ik zie ze meestal rijden bij van die zigzag wegen van die wegen die omhoog gaan en dat je dan op het eind weer een bocht neemt weer om hoog weer een bocht enz

Delen op andere websites

@easter egg: je bent nu ook lid! Onderzoek gewoon dingen en meld als je rare dingen ziet.

@Dutsj: Vaag! Ik zie ook wel is een zwart plekje in grove street maar dat is dan meestal een helicopter boven je huis. Weet iemand trouwens wat die helicopter daar boven je huis doet?

ok bedankt

ow dan denk ik dat jij bijna bij de laatste missie bent dan is de hele stad gek geworden die hele zoekt gewoon dingen enal.

ik heb bij een gebouw in de derde stad mensen af zien springen ik heb de geen foto van maar het is dicht bij de gym zaal van de derde stad dat gebouw is een grote garage.

ik probeer wel ergens die kaart ervan te vinden waar dat gebouw is.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...