Jump to content

Tha Gangsters!!!

DenTheMen

Recommended Posts

• Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• DenTheMen

13

• Mathmagic

7

• easter egg

5

• Trax

4

Ik deed de race 2 keer na elkaar en zag de ghostcar 2 keer rijden en het was midden in de dag om 14.00 u

B) Nee dat bedoelde ik niet,ik bedoelde als het licht is hier in mijn huis. Snap je..ik woon nog al in een groot oud huis, nou oud,best wel ja..ik bedoelde niet als het licht is in het spel. :puh: Snap je!

Delen op andere websites

san_andreas-boy

gtamaster

XPrOMatriX

jullie zijn toegevoegt aan de ledenlijst!

Onderzoek San Andreas en meld als je rare dingen vind!

Thanx, ik als enige vrouw tussen al die mannen tja ik zal goed zoeken ennu ik moet het spel nu wel spelen dus ben nu ook bezig. Even geen websites bouwen nu dus :( maar op zoek naar die creepy dingen :D

* Edit knopje gebruiken

Bewerkt: door Se7en
Delen op andere websites

hey ik heb ook een easter egg gezien kijk in de lucht tot je de heldere ster ziet die grote en dan zie je sterren staan in de vorm van een R!!!!!!!!!!!

de R van rockstar

weet niet zeker of dit easter egg is

Bewerkt: door gtamaster
Delen op andere websites

• 7 maanden later...

Goedenavond iedereen,

Ik ben een paar minuten lid van dit forum, maar ik volg de easter eggs topics al een tijdje, zelf ben ik ook opzoek geweest naar die easter eggs, alhoewel ik vaak niks kan vinden (zombie op kerkhof, panoptican killer? nooit gezien) maar vanmiddag kwam ik tijdens het vliegen een raar fenomeen tegen, iedereen kent de knipperende lichten in de lucht die blijkbaar vliegtuigen moeten voorstellen (alhoewel ik ze niet kan bijhouden met de hydra) maar wat ik heb gespot is een rood licht dat niet knipperde wel met zo`n witte streep erachteraan. UFOOFIETSANDERS.JPG

Ik speel al een tijdje San Andreas op de pc en heb alle storyline missie uitgespeeld en deze screenshot heb ik gemaakt toen ik met mijn 100 % savegame die ik gedownload heb aan het vliegvechten was, is dit misschien een UFO?

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...