Koen729 Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 Vind 'em zelf wel geinig, s.v.p. cijfer van 1 tot 10. Reageren
60 Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 ik vind het wat saai,sorry dat ik het maar het zijn dezelf kleuren enz. ik geef je een 5 hr 60 cent Reageren
Ice Banana Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 (bewerkt) Vind 'em zelf wel geinig, s.v.p. cijfer van 1 tot 10. Ik ook alleen saai,ik dacht gewoon het plaatje wat bijgewerkt,want volgens mij zijn dat watervalletjes,en de tekst erop.Blijf proberen 6/10 Bewerkt: 22 december 2006 door ICE BANANA Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Vind 'em zelf wel geinig, s.v.p. cijfer van 1 tot 10. Sorry Koen, ik weet van mezelf dat ik meestal goeie cijfers geef maar jou kan ik dat echt niet doen. Ik heb zoiets ook weleens gemaakt met Paint, dus dit lijkt me ook niet echt een photoshop-picture. Mijn excuses, je moet wat meer werken aan je afbeeldingen en niet snel even afraffelen, dit is een afbeelding zonder effecten maar alleen letters. Als ik jou was zal ik iets meer oefenen, ik geef je een 5 Reageren
BigM Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Sorrry geen hoog cijfer . Ik ken dat plaatje . Ik zocht laats bij google afbeeldingen naar het plaatje airplane . Toen kwam ik die ook tegen . Jij hebt er verder alleen wat tekst in gezet . Dus veel valt er niet te zeggen. Toch sorry man Een 5 maar blijf doorgaan . Ik geloof dat je het kan Reageren
Arjen Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 Jij hebt er verder alleen wat tekst in gezet . Dus veel valt er niet te zeggen. Moet er dan per se een effect in zitten om het mooi te maken? Als Koen een vliegtuig wilt laten zien, mag dat toch ook op deze manier? Origineel is beter en mooier dan dat er Photoshop effectjes overheen zijn gegooid. Koen, ik zie dat je je plaatjes bewerkt in Photoshop. Als je er tekst in zet en je wilt het toch laten opvallen, moet je de kleuren nemen van het plaatje zelf. In dit geval is dat rood of wit (geen blauw als je tekst op de blauwe achtergrond plaatst). Ook als je de tekstgedeelten dichter bij elkaar zet, dezelfde kleur doet en dezelfde lettertype, ziet het er al een stuk professioneler uit. En ook zou ik je ontwerp opslaan als .JPG op zijn hoogste kwaliteit (12 = max.). Nu zie je rond het vliegtuig duidelijke pixels. Als je het echt perfect wilt laten lijken moet je het bestand gewoon opslaan als .PNG. Dat is hetzelfde als een .GIF bestand, maar dan met miljoenen kleuren. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 WTF? Ik heb ze gemaakt hoor voor de gang. Niet jij Koen... Ik weet dat ze niks zijn, maar het is teminste een sig voor de gang waar ik in zat. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Oehhh, is het nog geeneens zijn eigen plaatje. Maar gtaboy, het is niet de mooiste die je hebt gemaakt, ik hoop dat je beter kunt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.