Jump to content

gonzalez en diaz


60

Recommended Posts

een paar jaar geleden kocht ik gta vice city op de pc.

ik was toen een stuk jonger en was niet zo goed in engels nu mijn vraagjes:

zijn gonzales en diaz familie want ze zijn allebij best wel dik??

kunnen ze goed opschieten in gta vc en in gta vcs??

gr 60 cent :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet bekend of Gonzalez en Ricardo Diaz familie van elkaar zijn, maar het lijkt me eerlijk gezegd van niet. In GTA Vice City Stories is Gonzalez ook net als in GTA Vice City Colonel Cortez' rechterhand, maar hij werkt ook (in GTA Vice City Stories) voor Ricardo Diaz. Althans, hij levert drugs voor hem.

In GTA Vice City Stories houdt Gonzalez drugs van Diaz achter, die Victor Vance weer terugjat. Later laat Diaz aan Gonzalez zien hoe het is om vrienden van hem te zijn, dus ja, of je nou kan zeggen dat Diaz en Gonzalez mekaars beste maatjes zijn moet je zelf maar beslissen aan de hand van bovenstaande informatie.

In GTA Vice City kom je echter niks te weten over de relatie tussen Diaz en Gonzalez.

Edit @ hieronder: Oeps... :puh:

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

zijn gonzales en diaz familie want ze zijn allebij best wel dik??

Voor zover bekend zijn Diaz en Gozales geen familie, opzich heb je wel een klein punt omdat ik wel een kleine gelijkenis zie. Maar bedenk dan dat Gonzales de rechterhand van Cortez is en waarom zou nu iemand die familie is van een machtig man als Diaz hem dienen? Lijkt me niet erg logisch, geen familie dus..

kunnen ze goed opschieten in gta vc en in gta vcs??

Deze vraag begrijp ik niet..

Meer over Cortez en Diaz zijn hier te vinden: Gonzales, Diaz

Edit: Te laat..

Bewerkt: door Goliat
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Er is geen connectie van familie tussen Gonzalez en Ricardo Diaz. En je moet Gonzalez vermoorden, dus als hij familie van Diaz zou zijn, zou Diaz wel wraak willen nemen op Colonel Cortez. Dus er is niks van familie tussen hun. Terwijl ze wel op elkaar lijken.

~Whoop

Edit, deze post is bedoeld voor de 2 posts hierboven, die door Dutchy3010 verwijderd zijn.

Bewerkt: door .WhoopDiDoo.
Link to comment
Delen op andere websites

Er zit wel een hele goede gelijkenis tussen de twee, en dat is deze:

Je hebt de Diaz gang, kijk op WikiGTA voor screens en informatie over deze gang. Deze gang loopt altijd bij Diaz in de buurt.

Tijdens de missie Treacherous Swine moet je Gonzales vermoorden, de twee lijfwachten (eens geen bodyguards deze keer) die bij hem staan, zijn ook van de Diaz-gang.

De reden hiertoe kan ook zijn dat R* geen zin had om twee nieuwe mensen te ontwerpen, óf om in een eerdere (jaartal) GTA hier meer informatie over te geven. Dit is dus te zien in VCS (naar ik hoor), de beloning die Diaz voor het drugsbewaren gegeven kan hebben zijn 2 lijfwachten, nouja, veel hielpen ze ook weer niet, maargoed.

Verder kan je nog zeggen dat ze allebei op het feestje van Cortez aanwezig zijn, en dat je ze nadat je Cortez gesproken hebt moet vermoorden. Per slot van rekening komt de missie Rub Out pas ná de missie Sir, Yes Sir! waarin Cortez verteld dat Diaz verantwoordelijk was voor de aanslag op de deal.

Link to comment
Delen op andere websites

De lijfwachten van Diaz en Gonzalez zien er het zelfde uit, simpelweg omdat dat maker van het spel (Rockstar Games) kennelijk geen tijd/zin had om voor die ene missie, Treacherous Swine, 2 aparte personages te maken. Daar komt de post van Baffie op neer.

Op WikiGTA zijn er screens van deze personages te zien. Er zijn screens van de lijfwachten als ze bij Gonzales in dienst zijn, en als ze bij Diaz in dienst zijn:

Lijfwachten bij Gonzales in dienst

Lijfwachten in dienst van Diaz

Link to comment
Delen op andere websites

Die kerel op de eerste screen, die linker kerel is Gonzalez zelf :bonk:

Maarja ik denk dat Rockstar gewoon geen zin had speciale bodyguards voor die andere vetzak te maken, zo belangrijk was ie nou ook weer niet, in Vice City iig.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is dus gewoon allemaal een beetje vreemd, theorie erachter kan wel dit zijn:

Je komt de Diazgang pas tegen in/na de missie Guardian Angels, eerder zie je ze niet. Ricardo Diaz komt wel op het feestje aan met twee bodyguards, maar dat zijn z'n twee belangrijkste, dezelfde als die Tommy meeneemt in de missie Bar Brawl. Dan komt na een tijdje de missie Treacherous Swine. Vervolgens heb je na deze missie nog een missie, en pas in de missie daarna komen deze bodyguards weer voor, alhoewel ook niet echt veel. (twee, Guardian Angels). Dus pas als je de missie The Chase kunt doen krijg je er veel te zien. Hiertussen en tussen de missie Treacherous Swine zit een redelijk aantal missies zonder Diaz'gangsters, dus zou het de meeste mensen ook niet opvallen dat Gonzales dezelfde lijfwachten heeft als de Diaz Gang.

Verder is er geen relatie met de twee, ze komen één keer op dezelde plek, maar spreken elkaar daar niet (The Party), en ze kennen Colonel Cortez. Nog een overeenkomst is dat ze van de personages op de boot uit The Partij, zij de enigen zijn die het spel niet overleven. Verder is er niets wat hen bindt.

Link to comment
Delen op andere websites

in gta vcs (1984) werkt gonzales voor diaz en in gta vc (1986) kan hij ook wel voor diaz werken en dat hij dan gewoon een hogere positie heeft en daarom 2 bodyguards heeft van de diaz gang......dat kan toch.

60 :t

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet het bekijken vanuit GTA VC, dan weet je nog niet eens dat VCS bestaat. Toen GTA VC gemaakt was, wist nog nooit iemand dat GTA VCS uit zou komen. Sommige dingen worden in eerdere GTA's verklaard, maar dit niet. Het is in VCS niet zo dat Diaz op een keer Gonzales twee bewakers meegeeft. In GTA VC hebben ze dus niks met elkaar te maken, ga je VCS erbij halen, dan zie je wel dat de één voor de ander werkt, maargoed, je ziet nooit dat Gonzales twee bodyguards krijgt, voor het geval iemand hem wil vermoorden met een kettingzaag.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...