Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

in het huis met de grote garage in hashbury hangt een shilderij van volgens mij een virgo uit gta vice city

mischienn geen easter egg maar ik ben nog een beetje noob

Geplaatst: (bewerkt)

ik zal zo een kijken ;)

EDIT: maar in sa heb je hem ook, dus ik zal kijken of het de sa of vc versie is...

nou, het is een heel vage foto. volgens mij komt dit eerder uit GTAIII. volgens mij is de foto in portland view genomen. maar i.i.g. geen easteregg :(

Bewerkt: door $NeoSyp$
Geplaatst:

Was al wel bekent dat hij er hing.... tenminste aan mij wel, maar ik denk dat het aan de ene kant wel een EE is, het is een verwijzing.. (In het geval dat het een Virgo van GTA III is...) Aan de andere kant: het is wel een erg klein iets om een EE genoemd te kunnen worden.. :?

Geplaatst: (bewerkt)

Hoe kan je ergens nou zeker van zijn, als je er niet helemaal 100% van overtuigd ben dat het waar is. :engel:

En een verwijzing is geen Easter Egg, een verwijzing noemen we in dit geval een 'verwijzing'.

Bewerkt: door MrKooKie
Geplaatst:

nouja oke, dan heb ik me vergist met die Virgo in GTAIII.. Maar nou ben ik toch even de weg kwijt, ik weet toch zeker dat ik in ongeveer 10 topics heb gezien dat een EE een grapje van de makers, of een verwijzing is. Nouja, ik zal maar niet de zoveelste discussie maken wat het nou wel of niet is..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...