AlexdeJong123 Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 Ik heb img tool 2.0 geinstalleerd voor gta bij een mod stond : open gta3.img ofzo dus ik deed dat en ik wilde iets adden ik drukte op adden ik zette de juiste bestand erop en toen kwam er een error! Van : File access denied Weet iemand een oplossing? Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 volgens mij moet je ff naar GTA3.img in de map: models. met je rechtermuis erop klikken en alleen lezen uitvinken. dat moet helpen Greetz Da Phoenix en een vrolijk kerstfeest Reageren
AlexdeJong123 Geplaatst: 22 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2006 ty ik zal proberen,, Heb net vakantie Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 (bewerkt) Idd dat is de oplossing ja, alleen is het makkelijker om meteen op de hele San andreas map rechts te klikken, en dan 'alleen lezen' uit te vinken zodat je in de toekomst nergens meer last van hebt als je iets aanpast. Bewerkt: 22 december 2006 door PizzaTonno Reageren
AlexdeJong123 Geplaatst: 22 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2006 snap het nog steeds niet eerst openen met img tool 2.0 en dan ergens iets uitvinken? Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 neej ik maak wel ff screens voor je Reageren
AlexdeJong123 Geplaatst: 22 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2006 hetzelfde geldt toch ook voor gta vc? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 (bewerkt) Dé oplossing voor al uw IMG tool 2.0 problemen: >IMG tool 2.0 tutorial, door mij gemaakt< Volg gewoon goed deze tutorial. Aan de hand van tekst en afbeeldingen wordt stap voor stap uitgelegd hoe het werkt. Veel succes ermee! @Da Phoenix: Ik heb daar al langer geleden een hele tutorial over gemaakt, ik denk dat die screens een beetje overbodig zouden zijn. Bewerkt: 22 december 2006 door Flying Dutchman Reageren
AlexdeJong123 Geplaatst: 22 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2006 Ik snap het de hele map van gta NU wil het Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 hee BAH heb ik net alle screens gemaakt zijn er weer heelveel berichten gepost om gek van te worden Reageren
AlexdeJong123 Geplaatst: 22 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2006 lol Maar als je een nieuwe mod moet je dan die van de andere mod weer deletten of gaat het samen?? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 Ja, dat gaat samen. Vervang de bestanden gewoon weer op de in de tutorial beschreven manier. Je kunt een groot aantal mods installeren in GTA. Maar maak uiteraard altijd backups! Als er iets fout gaat met 1 van de mods, ben je de rest niet kwijt. Als je alleen auto's of gebouwen installeert, kun je het beste de 'Models' en 'Data' map backuppen. Deze vind je in C/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas. Reageren
AlexdeJong123 Geplaatst: 22 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2006 hoe kun je uit een img tool 2.0 een bestand backuppen? Reageren
Wazuup Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 hoe kun je uit een img tool 2.0 een bestand backuppen? Dit kan door een bestand te ''extracten''. Klik met je rechtermuisknop op een bestand in het IMG archief en kies voor extract (of selecteer een bestand en ga naar commands, extract). Geef nu de map waar je je bestand wil backuppen en sla het op. Het bestand is nu uit het IMG archief gekopieerd en opgeslagen. Wil je het weer terug zetten? Delete dan het bestand met dezelfde naam uit het IMG archief en voeg het geëxtracte bestand weer toe (commands, add, rebuild archive). Reageren
Puma Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Allemal fout want dan heb je tegelijkertijd San Andreas aanstaan! Eerst SA afsluiten, en dan Gta3.img gaan veranderen. Tenminste: Áls ik die error krijg, is het zo dat ik dan SA aan heb staan.. Grtz Puma. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.