Jump to content

Vraagje over IMG TOOL 2.0

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb img tool 2.0 geinstalleerd voor gta

bij een mod stond : open gta3.img ofzo dus ik deed dat en ik wilde iets adden ik drukte op adden ik zette de juiste bestand erop en toen kwam er een error!

Van : File access denied

Weet iemand een oplossing? :?

Geplaatst:

volgens mij moet je ff naar GTA3.img in de map: models.

met je rechtermuis erop klikken en alleen lezen uitvinken.

dat moet helpen

Greetz Da Phoenix

en een vrolijk kerstfeest :bier:

Geplaatst: (bewerkt)

Idd dat is de oplossing ja, alleen is het makkelijker om meteen op de hele San andreas map rechts te klikken, en dan 'alleen lezen' uit te vinken zodat je in de toekomst nergens meer last van hebt als je iets aanpast.

kkddmcdkmqemk-toppepe.JPG

Bewerkt: door PizzaTonno
Geplaatst: (bewerkt)

Dé oplossing voor al uw IMG tool 2.0 problemen:

>IMG tool 2.0 tutorial, door mij gemaakt<

Volg gewoon goed deze tutorial. Aan de hand van tekst en afbeeldingen wordt stap voor stap uitgelegd hoe het werkt.

Veel succes ermee!

@Da Phoenix: Ik heb daar al langer geleden een hele tutorial over gemaakt, ik denk dat die screens een beetje overbodig zouden zijn. ;)

Bewerkt: door Flying Dutchman
Geplaatst:

lol :Y

Maar als je een nieuwe mod moet je dan die van de andere mod weer deletten of gaat het samen??

Geplaatst:

Ja, dat gaat samen. Vervang de bestanden gewoon weer op de in de tutorial beschreven manier. Je kunt een groot aantal mods installeren in GTA.

Maar maak uiteraard altijd backups! Als er iets fout gaat met 1 van de mods, ben je de rest niet kwijt. Als je alleen auto's of gebouwen installeert, kun je het beste de 'Models' en 'Data' map backuppen. Deze vind je in C/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas.

Geplaatst:
hoe kun je uit een img tool 2.0 een bestand backuppen?

Dit kan door een bestand te ''extracten''. Klik met je rechtermuisknop op een bestand in het IMG archief en kies voor extract (of selecteer een bestand en ga naar commands, extract). Geef nu de map waar je je bestand wil backuppen en sla het op. Het bestand is nu uit het IMG archief gekopieerd en opgeslagen. Wil je het weer terug zetten? Delete dan het bestand met dezelfde naam uit het IMG archief en voeg het geëxtracte bestand weer toe (commands, add, rebuild archive).

Geplaatst:

Allemal fout want dan heb je tegelijkertijd San Andreas aanstaan! Eerst SA afsluiten, en dan Gta3.img gaan veranderen.

Tenminste: Áls ik die error krijg, is het zo dat ik dan SA aan heb staan..

:*D Grtz Puma.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...