Jump to content

Vraagje over IMG TOOL 2.0

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Als je back-upt is het bestand nog niet gedelete. Het is alleen gekopierd naar een andere map. Als er iets fout gaat, kun je je het bestand dus altijd nog terugzetten vanuit die map.

Het makkelijkste is om je Data en Models map uit C/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas te backuppen. Kopieer deze 2 mappen bijvoorbeeld naar de map 'mijn documenten'. Als er iets fout gaat, kun je ze nog altijd terugzetten, zodat alles weer naar behoren werkt.

gtasaafbeeldingbackupcl8.th.jpg

Dan hoef je niet moeilijk te doen met backups maken via de IMG tool, dit is echt velen malen makkelijker

Bewerkt: door Flying Dutchman
Geplaatst:

keej,

Maar dan moet ik eerst gta vc weer opnieuw installeren als ik de 2 maps kopieren wil toch?

( Als ik gemod heb ) :bier:

Kun je trouwens 2 verschillende hebben?

1tje gemod

de andere normaal ;)

Geplaatst:

1:

Nee, als je de mappen kopieert heb je geen nieuwe VC nodig. Je kunt hem gewoon blijven spelen, ook al staan er kopiën van de mappen ergens anders.

2:

Ja, je kunt 2 VC's hebben. Maak in je C/Program Files/Rockstar Games map een nieuwe map aan, die noem je bijv. GTA Vice City 2.

Kopieer de hele map C/Program Files/Rockstargames/GTA Vic City. (Dus Rechtermuisknop -> Kopieeren). Plak hem daarna in de GTA Vice City 2 map, die je zojuist hebt aangemaakt.

Je kunt je mods installeren in je 'originele' Vice City. Als je je ongemodde Vice City 2 wilt spelen, ga je gewoon naar de Vice City 2 map, dubbelklik je daar op 'GTAVC.exe'

Veel plezier!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...