60 Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 mensen ik sta op het munt een nfs te kopen maar welke is het beste mostwantid lijkt me wat dom maar carbon lijkt me wel leuk maar erg duur heeft iemand tips???? moet je in need for speed bij auto's allenm maar pimpen of ook olie verversen en automatische bestyuring doen of is het gewoon simpel allen maar kleur banden enz. en heeft iemand een filmpje voor me waar ze een auto pimpen in carbon heeeeeeeeeeeelerg bedankt 60-cent Reageren
HerrieM Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 Bij need for speed is het gewoon simpel tunnen. Je hebt wat dingen zoals engine upgrade, maar dit is heel basic. Paket 1, 2 en 3. Een is het slechts 3 het best. Daarnaast is er veel aandacht voor het uitelijk tunnen, dus spoilertje hier motorkap daar enz.. Niet met onderhoud of schade of slijtage, maar tunnen. Het racen is ook erg arcade. Ps. Dat je Most wanted niets lijkt maar carbon wel begrijp ik niet. Carbon is in mijn ogen een uitbreiding op Most Wanted. Bij Carbon heb je meer verschillende auto's en tunningsmogelijkheden. Reageren
60 Geplaatst: 22 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2006 bij need for speed lijkt me het beeld wat bagge... nog een vraagje is er meer stad in carbon of is het stad en bos en snellweg?! Reageren
HerrieM Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 Carbon is voornamelijk in de stad. Most Wanted ook. Het verschil is dat je naast de stad in Carbon ook de Canyon hebt. Als je de film Fast & Furious Tokyo Drift gezien hebt dan is het met die laatste race te vergelijken. Zo'n bergafdaling. Hier kom je alleen met de races en kun je dus niet vrij rondrijden. Reageren
60 Geplaatst: 22 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2006 bedankt mensen ik weet genoeg ik ga carbon kopen bednakt voor jullie tips enz. gr 60 cent Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.