Sendai Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Geplaatst: 14 november 2004 kna iemand hier een totorial voor Zmodeler posten. ik heb wel naar een gezocht en heb wel links gevonden maar die links werken niet ik wil graag een schans of zo maken. wie kan mij helpen??? Reageren
Na$! Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Geplaatst: 14 november 2004 (bewerkt) ik zal wel even een voor je zoeken voilla KLIK hier voor tut Bewerkt: 14 november 2004 door marco vercetti Reageren
Sendai Geplaatst: 14 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2004 bedankt voor de link alleen werkt ie bij mij nie Reageren
Eclipse Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Geplaatst: 14 november 2004 bij mij wel hoor...typ maar eens bij google: "zmodeler tutorial" in. dan vind je er ook genoeg..en die van marco zit er ook bij Reageren
Sendai Geplaatst: 15 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2004 ok hij werkt maar ik zoek iets voor een schans, looping of een ander simpel object Reageren
Eclipse Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Geplaatst: 15 november 2004 dan moet je de m00mapper downloaden en m'n tutorial volgens op mijn site als je iets niet snap kan je natuurlijk altijd vragen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.