Jump to content

GTA savegames


GTAVC

Zou jij het willen  

24 leden hebben gestemd

  1. 1. dat je BIJV een savegame van SA heb dat er autos van SA dan rijden

    • ja lijkt me gaaf
      10
    • nee vind er niks aan
      13


Recommended Posts

Hoe zouden jullie het vinde als R* er een of ander iets in doet van als je GTA SA VC LCS of III heb dat je dan een speciale functie krijg

Zo van als je VC heb en dat laadt dat je VC wapens heb en LCS laad LCS voetgangers krijg

en GTAIII laadt de opdracht gevers van GTAIII en als je SA laadt dat er SA voertuigen rondrijden

Zoiets dat je dan SA gebouwen heb met VC wagens en GTAIII PEDS en LCS omgeving

hoe zou jij dat vinden

laat het weten

Bewerkt: door GTAVC
Link to comment
Delen op andere websites

Dit lijkt me niet leuk, want je gaat dan allerlei verhaallijnen door elkaar halen. Dit hoeft van mij niet. Lijkt me de sfeer verpesten, dus geeft mij maar een nieuwe verhaallijn.

Maar dit is ook niet meer mogelijk want R* heeft gezegt dat GTA IV geen verband meer heeft met de andere GTA's

Link to comment
Delen op andere websites

Dat lijkt me helemaal niks. Dan weet je nooit wat er allemaal zelf bij het spel zit. En wat doe je met de rest van die savegame? Komt dan ook een deel van bijvoorbeeld VC erin? Daarvoor heb je VC. En wat de denken van het (waarschijnlijk) grote verschil in graphics.

Nee, GTA IV heeft gewoon zijn eigen savegames en daar moet het ook maar bij blijven :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

zeg komt gt4 niet op ps2 uit ? :?:?:?:?

Welnee. Grand Theft Auto IV is aangekondigd voor de PlayStation 3 en de Xbox 360. Daarna zal het waarschijnlijk ook nog voor de pc uitkomen, maar voor andere systemen dan ook niet. De PlayStation 2 kan een spel van het GTA IV-kaliber niet eens aan, dus hoef je er sowieso niet op te rekenen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Onmogelijk is het niet. Ze kunnen zeker het Savegame bestand zo veranderen zodat je misschien een paar andere models in IV zou kunnen hebben.

Maar als het personages zouden zijn, zou het niet echt leuk zijn. Het zou ook niet bij de GTA IV Vibe horen.

Als het nu misschien een paar leuke verwijzingen zouden zijn. Zou het wel heel erg leuk zijn.

zeg komt gt4 niet op ps2 uit ? :?:?:?:?

Waarom deze onnodige upload ?

Link to comment
Delen op andere websites

Onmogelijk is het niet. Ze kunnen zeker het Savegame bestand zo veranderen zodat je misschien een paar andere models in IV zou kunnen hebben.

Het gaat over savegames van GTA III t/m GTA SA. die gaan ze toch niet een paar jaar na de realease aanpassen?

De savegame's van bijv. SA blijven gewoon hetzelfde hoor. rockstar gaat die echt niet aanpassen. ;)

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is waar, maar ik bedoelde eerder dat het wél mogelijk is.

Oke, het is wel mogenlijk dan zou rockstar een patch voor GTA's van het GTA III era uit moeten brengen.

Maar ik verwacht niet dat ze dit doen hoor, waarom zouden ze?

gratz

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...