bus Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 hoe zet je mods op je pc dat ze rijden in je spel want ik heb hem gister op de pc gekocht van n vriend voor 5 euro hij deet het niet op zijn compu please help me Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 hoe zet je mods op je pc dat ze rijden in je spel want ik heb hem gister op de pc gekocht van n vriend voor 5 euro hij deet het niet op zijn compu please help me Dit kan via de IMG Tool. Dan moet je wel alles met de hand doen, en met de San Andreas mod installer. De IMG tool is vrij onhandig als je er nog nooit mee gwerkt hebt. Je moet pakjes uitpakken, verwijderen, toevoegen heel ingewikkeld dus. Er is een tutorial over de IMG Tool hoe je auto's instaleert. (Klik) Misschien kun je daar wat uit opsteken, als voorbeeld word VC genomen maar het kan net zo goed voor SA. Dan is er ook nog de San Andreas mod Installer, deze is heel handig. Hier hoef je enkel de mod die je wilt instaleren op te zoeken en hij zal hem automatisch voor je instaleren. Die is »hier« te downloaden. Note: De IMg Tool kun je voor bijna elke mod gebruiken, de San Andreas Mod Installer enkel voor voertuigen. Reageren
Wonga Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 hoe zet je mods op je pc dat ze rijden in je spel want ik heb hem gister op de pc gekocht van n vriend voor 5 euro hij deet het niet op zijn compu please help me Dit kan via de IMG Tool. Dan moet je wel alles met de hand doen, en met de San Andreas mod installer. De IMG tool is vrij onhandig als je er nog nooit mee gwerkt hebt. Je moet pakjes uitpakken, verwijderen, toevoegen heel ingewikkeld dus. Er is een tutorial over de IMG Tool hoe je auto's instaleert. (Klik) Misschien kun je daar wat uit opsteken, als voorbeeld word VC genomen maar het kan net zo goed voor SA. Dan is er ook nog de San Andreas mod Installer, deze is heel handig. Hier hoef je enkel de mod die je wilt instaleren op te zoeken en hij zal hem automatisch voor je instaleren. Die is »hier« te downloaden. Note: De IMg Tool kun je voor bijna elke mod gebruiken, de San Andreas Mod Installer enkel voor voertuigen. Ik raad je aan om SAMI te gebruiken , want ik ging ook kloten met IMG en toen ging het goed fout.. Eindstand moes ik gta opniew installeren .. Handige turtorial over hoe je sami gebruikt Klikkerdeklik Suc6 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.