Warrior Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 Beste leden ik heb worms 2 geinstalleerd maar mijn vader had vroeger de taal in het nederlands gezet. Weet een van jullie hoe ik dat weer moet doen want mijn vader weet het niet meer. Moet ik dan miss een patch ofzo downloaden? Reageren
Moonbeam Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 Ehm.. Staat het niet gewoon tussen de options? Zo niet dan heb je mischien nu een andere versie... Mvg, Moonbeam P.S: Je hebt het over de menu's enzo neem ik aan? De taal die de wormen spreken is namelijk makkelijk aan te passen. Reageren
Warrior Geplaatst: 22 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2006 nee ik heb het over de taal van de wormen hoe doe ik dat? Reageren
Moonbeam Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 Simpel: Je moet gewoon naar 'teams aanpassen' bij de opties gaan, daar kun je de taal die het team wat je aanklikt spreekt veranderen. Ikzelf heb worms armageddon dus ik weet niet of dit hetzelfde gaat maar ik denk het wel Mvg, Moonbeam Reageren
Warrior Geplaatst: 22 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2006 hmmm staat er niet tussen Reageren
Moonbeam Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 (bewerkt) Echt niet? Als het mogelijk is moet je eroverheen kijken want ik weet zeker dat er ergens een optie is om je eigen team te maken of andere teams aan te passen... Staat er niet iets anders waar het mischien onder zou kunnen staan? Mvg, Moonbeam Edit: Sorry dat ik geen duidelijke screen oid kan sturen.. Mijn PC waar worms op staat is namelijk stuk Bewerkt: 22 december 2006 door Moonbeam Reageren
Warrior Geplaatst: 22 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2006 (bewerkt) je kan wel je eigen team maken en naar opties gaan...dan zie je wapen opties en level opties...en ''gewone opties'' maar daar staat volgens mij echt niet tussen ik zal voor de zekerheid nog even kijken ik edit mijn bericht zo meteen wel edit: nee het staat er echt niet tussen Bewerkt: 22 december 2006 door Warrior Reageren
Maarten!! Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 zo deed ik het vroeger met worms 2 1.maak een nieuw team aan de namen enzo maken niet uit 2.als het goed is staan de namen links en de grafstenen en andere opties rechts 3.daar moet het ergens tussen staan zoek anders het woord dutch of nederlands Reageren
Warrior Geplaatst: 22 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2006 zo deed ik het vroeger met worms 21.maak een nieuw team aan de namen enzo maken niet uit 2.als het goed is staan de namen links en de grafstenen en andere opties rechts 3.daar moet het ergens tussen staan zoek anders het woord dutch of nederlands nou ik zie niks van wat jij zegt... Reageren
VforV Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 Ik heb ook Worms 2. Ik herinner me toen ik het de eerste keer installeerde op mijn computer (Pentium 133 Mhz, Windows 98) de wormen ook Nederlands spraken. Maar toen ik het installeerde op onze volgende PC (Pentium II, Windows 2000 NT) spraken de wormen plots Engels. Ik heb er erg naar gezocht hoe je dat terug kon veranderen naar Nederlands en herinstalleren bracht ook niets op. Ik heb het nu ook op mijn nieuwe PC (AMD Athlon 64 3500+, Windows XP) geïnstalleerd en hier is het ook allemaal Engels. Ik vrees dat het vreemd genoeg niet mogelijk is om ze Nederlands te laten spreken. Hoe dit komt blijft de vraag... Reageren
Warrior Geplaatst: 22 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2006 ooh..dit vind ik echt erg jammer. (toen ze bij mij nederlands spraken was ook op windows 98) hmm miss een reden om dat ding van de zolder te halen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.