Jump to content

New sig - NFS Carbon

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja, Sweet. Ziet er erg mooi uit hoor .je plaatje zowiezo . Misschien niet heel veel aangezien maar hij is wel erg leuk . je wagen ziet er mooi uit . De rest van het Overgebleven plaatje heb je leuk aangepakt. Leuk met dat iet wat witte mist erin . Of misschien moet het bij jou rook voorstellen :puh::sst: . Het logo van carbon staat leuk en mooi op de goede plaats. Je hebt hem ook nog eenigsinds door laten drukken . Gelukkig voor jou ben ik daar een fan van . Alleen jammer dat je rechts boven in Nog wat gezet heb . Wat ik maar moeilijk kan lezen . Verder is je sig Nice En erg mooi . En ook heel goe3d voor een nieuw lid . je krijgt toch echt een Mooi 89% :cya:

Geplaatst:

Zo, ik zie dat je lekker bezig bent geweest. Ik zag de titel, ik keek in je topic en zag een Ford Mustang voorbij razen met een achtergrond die wazig van de nitro en snelheid werd.

Ik zeg het zelf al, ik vind het heel erg mooi gemaakt. De auto staat er goed op, de kleuren zijn mooi, de achtergrond staat mooi bij de auto en het gevoel is alsof je in de spiegel van de Ford Mustang kijkt. De titels zijn mooi en hij zit niet te vol. Ik hoop voor je dat dit je eerste signature is, anders, ben je iemand die het goed kan. Ik geef je een 9,5/10. Ga zo door en je benen worden zwaar van het tussengewicht waar al je cijfers aan hangen. Je doet het heel erg goed, en ik hoop dat ik je signatures nog meer kan becijferen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...