Puma Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2006 (bewerkt) Hey ik heb laatst een beetje lopen klooien met de pedstats.. En dit is wat eruit is gekomen: Een mod waarbij er alleen nog maar politie op straat loopt! Harde fun voor de mensen die kicken op politieachtervolgingen e.d. . Het is heel simpel te installeren, je moet gewoonweg 2 bestanden in de data map overschrijven. Het is mogelijk meerdere niveaus te kiezen, afhankelijk van hoe snel de politie doodgaat: "Easy": Hierbij knal je ze zo ongeveer achter elkaar neer. "Normal": De gewone stats van de politie. "Hard": Je moet nu echt gericht gaan knallen op de politie want het duurt nu ook wat langer tot ze doodgaan/zijn. Ook heb ik voor de gein een filmpje gemaakt en die op YouTube gezet; deze laat zien wat de er dus ingame gebeurd. Het gebruikte niveau in dit filmpje is "Easy". Edit: En die politieauto die je ziet zit niet in de mod . =>DOWNLOAD<= En wat vinden de heren (en dames ) ervan? Bewerkt: 22 december 2006 door Puma Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl_Johnson2 Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2006 Mooi gedaan "Puam" maar hoe kom je aan die nieuwe politie wagens?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 22 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 december 2006 Die heb ik gemaakt, is alleen nog WIP . Misschien dat ik die nog een keertje af ga maken en dat ik 'm dan ook release . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl_Johnson2 Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2006 Ok bedankt voor het zeggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 22 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 december 2006 Ik was het even vergeten maar ik heb de download link er nu ook bijgezet . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2006 Hallo, Leuke mod nogal rambo style niet waar.(of heet die man anders) Ziet er leuk uit vindt het wel appart dat je ook de inteligentie van de politie of de stats van de politie kunt veranderen. Ga zo door. Grats,(Dhr.)Gybrus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 22 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 december 2006 Zal ik er een tut over gaan maken xD? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2006 Leuke mod. Hopelijk ga je die politie-auto's ook releasen. Een tutorial zou niet verkeerd zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bramboy Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2006 ja,wel leuk,maar als je ze in normale auto's laat rijen is het nog leuker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
White Gold Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2006 Ziet er goed uit, nouw alleen de politie wagens nog verbeteren . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 22 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 december 2006 Ik ga morgen aan de slag met de politieauto. Voor de liefhebers heb de Tutorial over Pedstats modden gemaakt en je kunt 'm checken door op de link te klikken . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bright Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2006 hey, ik wil even iets vragen. hoe zet ik die mod in mijn gta san andreas?? plz help me zal ik heel dankbaar voor zijn. mgv, Bright Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 23 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 december 2006 Downloaden, uitpakken met winrar, en dan de readme lezen .... -------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------- $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$ $$$$ $$ $$$$ $$$$$ $$$ $$$ $$ $$$$ $$ $$$$ $$ $$ $$$$ $$ $$$$ $$$ $$$$ $$ $$$$ $$ $$ $$$$ $$ $$$$ $$$ $$$$$$$$ $$ $$$$ $$ $$ $$$$ $$ $$$$ $$$ $$$$$$$$ $$$$ $$ $$ $$$$$ $$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ -------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------- This mod is copyrighted by me (Puma) and can't be used, modded, changed or whatever without my permission! -------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------- Information -------------------------------------------------------- This is a mod that changes the peds of SA. There aren't normal peds anymore: only police. So you can kill and have fun!! It's possible to choose the level of how fast the police will die. -------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------- Installation -------------------------------------------------------- Choose which level you want to play, Hard, Normal or Easy and overwrite the two files (pedstats.dat and polydensity.dat) in the Data folder, which is located in your Gta: San Andreas folder. -------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------- Have Fun! Grtz Puma. -------------------------------------------------------- If you have any questions, problems or want to use, change, mod or whatever, send an e-mail to stijn.linderman@l-tech.nl -------------------------------------------------------- Dat is de readme.. Als je 'm uit hebt gepakt, dan krijg je 5 mappen en een bestandje. Er is 1 map waar, vanzelfsprekend, de screenshots in staan, genaamd "Screenshots", 1 map die "Backup" heet waar, zoals vanzelfsprekend, de backup bestanden in staan, en nog 3 andere maps die "Hard", "Easy" en "Normal" heten. Denk eerst na welk niveau je het eerst wilt gaan doen (ik raad "Easy" aan dan heb je de meest fun) en dan kopieer je de twee bestandjes in die map naar de "data" map in je "Gta: San Andreas" map en overschrijf je ze. Nu zou het moeten werken! Heb je nog eventuele vragen, dan kun je ze hier altijd nog stellen! Succes, veel speelplezier gewenst, Grtz Puma. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
yvea0 Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2007 link werkt niet meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2007 link werkt niet meer Op 'Puma' zijn site kan je die nog wel downloaden! Download! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.