Gta Ripper Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 Tut komt nog.. Commentz en Rates? Reageren
M4X Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Leuke sig, de kleuren vind ik vooral mooi. Ik hem over het algemeen iets te blurrig, een keer verscherpen kan geen kwaad. Het lettertype gaat wel, maar dit zou wat opvallender mogen, want zo is het erg klein en bijna onleesbaar. Ook vind ik zijn rechterarm (?) veels te licht, wat niet erg goed past bij de toch wat donkere background. 73% Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Mooi gemaakt, ook al houd ikzelf niet van Eragon. Ik geef je een 7,3 net als mijn buurman. Ik ben het eens met zijn mening, de titel kan ik ook slecht lezen en iets verduidelijken kan wel, maar ik zie je al naar de top van de photoshoppers reiken, dus ga zo door met photoshoppen en je weet nooit of je wordt de beste photoshopper 2007 van GTAForum! Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 24 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Mooi gemaakt, ook al houd ikzelf niet van Eragon. Ik geef je een 7,3 net als mijn buurman. Ik ben het eens met zijn mening, de titel kan ik ook slecht lezen en iets verduidelijken kan wel, maar ik zie je al naar de top van de photoshoppers reiken, dus ga zo door met photoshoppen en je weet nooit of je wordt de beste photoshopper 2007 van GTAForum! Dat doe ik al, doe er al anderhalf jaar aan, en ben er nu nog steeds verslaafd aan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.