dynastus Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 hoe word gta4 echt totaal anders of net als de reeks vanaf gta3 alleen dan mooier Reageren
White Gold Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 GTA IV wordt totaal anders dat weten we zeker. Het spel gaat draaien op de RAGE engine van R*. Dit is dezelfde engine als: Rockstar presents: Table Tennis. De verhaallijn is ook nieuw en heeft geen relatie met de oudere GTA's. Voor de rest is hier nog geen informatie over. Reageren
dynastus Geplaatst: 22 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2006 dus je kan niet meer vrij rondlopen en rellen maken zoals in gtasa Reageren
Boris H. Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 Tuurlijk wel! Dat is iets wat altijd zal blijven in GTA! Net zoals missie's, autos stelen e.d. Als R* dit weg zou doen zouden ze driekwart van de klanten verliezen. Boris H. Reageren
Thundercover Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 dus je kan niet meer vrij rondlopen en rellen maken zoals in gtasa GTA3 was ook enorm anders, maar daar was toch ook het vrij rondlopen en rellen maken uit GTA1 en 2 in het spel gebleven. Denk ook aan de naam, Grand Theft Auto, oftewel autodiefstal. Eigenlijk was GTA zo revolutionair, omdat je vrij rond kon lopen. Het hoort gewoon bij de serie. Reageren
jurrie_1993 Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 hoe word gta4 echt totaal anders ofnet als de reeks vanaf gta3 alleen dan mooier zal wel vet zijn als heel amerika erin zit en de echte seizoene dus winter zomer enzo Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Zal moeilijk worden... Reageren
Caltson Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 hey, als het echt zo groot gaat worden, creert men een "Just Cause" effect. Hiermee bedoel ik dat het land dus enorm groot is maar bepaalde textures steeds terugkeren.In San Andreas heb je dit ook, Maar in Just Cause valt dit wel héél erg op..Weinig originaliteit. Greetz Reageren
Blizz Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Sorry, ik ben nogal stom weet je wel en ik snap niet wat je bedoelt ? Reageren
M4X Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 hey,als het echt zo groot gaat worden, creert men een "Just Cause" effect. Hiermee bedoel ik dat het land dus enorm groot is maar bepaalde textures steeds terugkeren.In San Andreas heb je dit ook, Maar in Just Cause valt dit wel héél erg op..Weinig originaliteit. Greetz Dat Gta IV totaal anders wordt betekent niet dat het op Just Cause gaat lijken. In San Andreas heb je dit weinig, en de meesten merken hier niks van. Just Cause heeft niks te maken met GTA IV, en Rockstar gaat ook geen dingen overnemen van Just Cause. Je kan dit soort dingen dus niet zeggen als je het spel niet gespeeld hebt, want Rockstar zei dat het heel anders gaat worden en je kan dus niet precies weten wat ze daar mee bedoelen. Reageren
Velaro Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Om even duidelijkheid te brengen: De vrijheid blijft! Daarom is het ook een 'Free-Roaming'-game ! Waarschijnlijk zullen het vooral steden zijn, en niet jungles zoals in Just Cause GTA IV wordt anders dan de vorige GTA's, maar het idee veranderd niet. Reageren
BangBros Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Kijk mensen GTAIV word inderdaad heel anders dan de andere GTA's het is inderdaad waar dat R* RAGE gaat gebruiken en ja in GTAIV kun je nog steeds vrij rondlopen en schieten anders zou het geen GTA zijn R* games gaat een hele nieuwe GTA maken net zoals ze dat ook zeiden op een interview ''Sam Houser : Met behulp van nieuweste technieken kunnen we GrandTheftAuto veel meer realisticher maken'' dat heb ik even vertaald dus je begrijpt dat GTAIV een hele nieuwe prachtige GTA wordt ik hoop dat het duidelijk is. -------------------------- Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Ik denk wel dat GTA IV helemaal anders wordt .. maar ik denk dat Rockstar het niet kan laten om tog nog verwijzingen van GTA III ,, GTA VC ,, en GTA SA er in te maken. Want als je dan aan het rond lopen bent in Gta IV en je ziet ineens een poster met iets van Gta VC of zo dan kun je nog eens lekker terug denken aan die goede oude tijd. Reageren
Tomvanhulst Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 ik wil ook dat gta4 anders is en dat je gewoon kan doen wat je altijd al kan doen(het zal saai zijn als je geen auto's meer kan stelen) Reageren
SimmerALPHA Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Ik denk dat het onzin is dat ze helemaal stoppen met verwijzingen naar de oude trilogie. Ik denk dat ze bedoelen dat het niet er dik op ligt zoals in de trilogie. Daar werden characters, etc. de hele tijd hergebruikt (om zo het verhaal te vertellen van Vice City, San Andreas en Liberty City). Nu kunnen ze weer nieuwe personages gebruiken die eens een keer geen familie zijn van elkaar. Het grote verschil met de classics en de trilogie waren de graphics. Die zijn nu alleen beter. Ik denk niet dat de gameplay volkomen anders zal zijn, maar dat ze leren van de vorige delen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.