Da Phoenix Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Auto's stelen zit er nog wel in (kijk maar naar de naam: Grand Theft Auto vrij vertaald: Grote Auto Dieven) maar ik vond bij een vriend de RAGE Engine tegenvallen maar dat kan aan mij liggen Reageren
Koen729 Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Heb je het spel dan? Maargoed, i kvind het wel een verbetering in vergelijking met SA. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Heb je het spel dan? Maargoed, i kvind het wel een verbetering in vergelijking met SA. Ik heb Table Tennis niet maar een vriend hij liet het zien en toen dacht ik zoiets van: Oh en dit gaan ze in GTA IV gebruiken het is natuurlijk wel beter dan in SA Reageren
SimmerALPHA Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Het plaatje ziet er toch wel mooi uit. Maar waar gaat het om bij GTA? De gameplay, natuurlijk dus die graphics hoeven van mij niet top-notch te zijn. Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Als het zo is dat er geen relatie is met de andere GTA games, zal het vast een totaal nieuw spel worden. Ik verwacht dat ze een deel twee gaan maken zoals ze deel 1 hebben gedaan. Hiermee bedoel ik dus dat ze waarschijnlijk weer een reeks games gaan maken met daarna weer GTA IV stories ofzo. Maar hierover kun je natuurlijk nooit zeker zijn. Ik zal het wel jammer vinden wanneer het spel relaties met de oude spellen gaat verliezen Reageren
Kakaroth Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Het spel gaat draaien op de RAGE engine van R*. Dit is dezelfde engine als: Rockstar presents: Table Tennis. Wat trouwens een vet lijp spel is Enne, ik hoop dat het wel het zelfde soort game word, maar met een totaal andere storyline Reageren
SimmerALPHA Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Ik verwacht dat ze een deel twee gaan maken zoals ze deel 1 hebben gedaan. Dat is een goede beschrijving van wat ik ook zou willen. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 dus je kan niet meer vrij rondlopen en rellen maken zoals in gtasa Nee, je kunt alleen nog maar tafeltenissen in GTA4 Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 dus je kan niet meer vrij rondlopen en rellen maken zoals in gtasa Nee, je kunt alleen nog maar tafeltenissen in GTA4 Tafeltennisen in GTA IV ?!? tuurlijk kan je rellen veroorzaken en rondlopen anders verliezen ze lekker klanten. maar ik denkt dat je in de war bent met dat Tafeltennisspel die op de Rage Engine zit netals GTA IV Reageren
SlayerTwist Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Ik weet vrijwel zeker dat GTA IV totaal anders wordt, omdat het tja het is bij elke GTA anders en omdat het nu op RAGE draait Het zou zowiezo niet leuk zijn voor de trouwe fans als GTA IV precies hetzelfde wordt Reageren
robbin-lesley Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Hoop wel dat de verhaallijn anders word want het gaat er vaak om dat je de stad overneemt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.