Nuke[NL] Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 (bewerkt) Hallo mensen, ik heb net mijn eerste sig gemaakt met paint shop pro 10. Ik zie dat iedereen hier photoshop gebruit, maar zijn er nog meer mensen die psp gebruiken? Maarja, hier zijn mijn sigs: V1: V2: Het zijn mijn eerste sigs dus als ze niet zo goed zijn weet je waarom Bewerkt: 24 december 2006 door Nuke[NL] Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 24 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Sorry voor de bump, maar zou iemand aub deze siggies willen raten? Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Doe ik wel voor je, omdat je het zo lief vraagt . Ik vind het wel een mooie signature, maar de achtergrondkleur vind ik niet zo heel erg mooi. Need For Speed Carbon-letters zijn heel erg mooi gemaakt, maar die van je naam vind ik niet mooi. De auto die er op staat vind ik wel mooi. Pluspunten: Titel: Need For Speed Carbon Achtergrond: Auto Minpunten: Achtergrond: Kleur Titel: Naam Ik geef je een 7,5. Ik vind je naam niet mooi opstaan en de achtergrondkleur vind ik ook niet bij Need For Speed passen, maar je hebt wel een mooie titel-lettertype en je uto is ook mooi. Dus even oefenen op de minpunten en je maakt van minpunten pluspunten. Tuurlijk is het niet erg dt ik er kritiek opgeef, je eerste signature een 7,5 is al heel erg goed, dus ga zo door, en ik zie je lopen met een 10 aan je broekspijpen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.