$NeoSyp$ Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 wie kan mij hier een link voor geven? ik heb de link op het forum gevonden, maar die werkt niiet... Reageren
DaBeast Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 (bewerkt) Door gewoon simpel Google te gebruiken kon je dit vinden hoor. De eerste link die ik vond is de sanny builder website. Dus in het vervolg gewoon wat beter zoeken . Je kan op dit forum zoeken, op GTAForums.com en op google. Ik weet zeker dat je het de volgende keer vind wat je zoekt. Sanny Builder. Edit:Dan had je gemakkelijk een nieuwe kunnen zoeken op google... Sanny Builder. Vriendelijke groeten, DaBeast Bewerkt: 22 december 2006 door DaBeast Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 22 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2006 het probleem is dat die download link niet werkt, ik krijg dit: Forbidden You don't have permission to access /files/SannyBuilder-v2.99d.rar on this server. Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. -------------------------------------------------------------------------------- Apache/1.3.37 Server at www.sannybuilder.com Port 80 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.