Jump to content

wheelie


gansdar

Recommended Posts

help hoe moet je een wheelie doen
Voordat ik je ga vertellen hoe je in Vice City een wheelie kunt maken, wil ik je eerst van harte welkom heten op het Forum :Y

Om je in de toekomst alvast wat op weg te helpen wil ik je WikiGTA onder de aandacht brengen: *KLIK*. Op WikiGTA vind je zo goed als alle informatie over de verschillende delen uit de GTA-serie. Sommige delen zijn nog niet helemaal compleet, maar volgens mij is Vice City de meest complete van de 10 delen die een plekje op de site hebben gekregen.

Op WikiGTA zijn dus ook de controls van Vice City te vinden: *KLIK*. Op de tweede helft van die pagina vind je de besturing van de voertuigen. Daarin zie je de punten 'Naar voren leunen' en 'Naar achteren leunen'. Met 'Naar achteren leunen' wordt de wheelie bedoelt; zoals je kunt zien doe je dit met NumPad-6. Houd deze toets ingedrukt tijdens het rijden op één van de voertuigen op twee wielen, bijvoorbeeld een Sanchez, en je zult zien dat je een wheelie maakt. In het begin zal het niet makkelijk zijn om lange wheelies te maken, maar met een beetje oefening maak je al gauw wheelies door complete straten.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geholpen. Ik wens je er in ieder geval heel veel succes mee! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

De wheelie kan inderdaad het beste met de sanchez, met alle andere twee-wielers is het mogelijk, maar het gaat veel moeilijker. Je moet de toets voor achterover leunen ingedrukt houden, samen met de toets voor gas geven, dan wachten tot je in de evenwichtsstand zit. Vervolgens moet je de achteroverleunknkop ingedrukt houden, maar de gasknop af en toe loslaten om niet achterover te klappen.Tijdens de wheelie kan je sturen, maar zodra je ergens overheen rijdt, of ergens tegenaan is het einde wheelie.

De beste locaties hiervoor zijn, óf het vliegveld, waar je in theorie oneindig lang rondjes kunt blijven rijden, óf de lange weg vanaf Downtown naar Viceport, alleen als je daar aangekomen bent, kan je moeilijk keren, en heb je veel ander verkeer.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Dan kun je in de opties de toetsen veranderen. ik heb zelf geen laptop. Maar ik vind het met num 6 enzo erg onhandig. Ik heb me toetsen op b en n staan (vooruit en achteruit leunen).

Edit: Ja, ik rij met mijn pijltjes.

Bewerkt: door ZUMZUM
Link to comment
Delen op andere websites

maar het probleem is dat ik een laptop heb en dus geen numlock heb helaas :-(

je hebt wel een numlock maar daarvoor moet je de fn knop inhouden die zit meestal naast de ctrl, dan zitten de numlock cijfertjes ergens aan de rechterkant ujki bijvoorbeeld

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...