gansdar Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2006 help hoe moet je een wheelie doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2006 help hoe moet je een wheelie doenVoordat ik je ga vertellen hoe je in Vice City een wheelie kunt maken, wil ik je eerst van harte welkom heten op het Forum Om je in de toekomst alvast wat op weg te helpen wil ik je WikiGTA onder de aandacht brengen: *KLIK*. Op WikiGTA vind je zo goed als alle informatie over de verschillende delen uit de GTA-serie. Sommige delen zijn nog niet helemaal compleet, maar volgens mij is Vice City de meest complete van de 10 delen die een plekje op de site hebben gekregen. Op WikiGTA zijn dus ook de controls van Vice City te vinden: *KLIK*. Op de tweede helft van die pagina vind je de besturing van de voertuigen. Daarin zie je de punten 'Naar voren leunen' en 'Naar achteren leunen'. Met 'Naar achteren leunen' wordt de wheelie bedoelt; zoals je kunt zien doe je dit met NumPad-6. Houd deze toets ingedrukt tijdens het rijden op één van de voertuigen op twee wielen, bijvoorbeeld een Sanchez, en je zult zien dat je een wheelie maakt. In het begin zal het niet makkelijk zijn om lange wheelies te maken, maar met een beetje oefening maak je al gauw wheelies door complete straten. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geholpen. Ik wens je er in ieder geval heel veel succes mee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2006 De wheelie kan inderdaad het beste met de sanchez, met alle andere twee-wielers is het mogelijk, maar het gaat veel moeilijker. Je moet de toets voor achterover leunen ingedrukt houden, samen met de toets voor gas geven, dan wachten tot je in de evenwichtsstand zit. Vervolgens moet je de achteroverleunknkop ingedrukt houden, maar de gasknop af en toe loslaten om niet achterover te klappen.Tijdens de wheelie kan je sturen, maar zodra je ergens overheen rijdt, of ergens tegenaan is het einde wheelie. De beste locaties hiervoor zijn, óf het vliegveld, waar je in theorie oneindig lang rondjes kunt blijven rijden, óf de lange weg vanaf Downtown naar Viceport, alleen als je daar aangekomen bent, kan je moeilijk keren, en heb je veel ander verkeer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gansdar Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2007 maar het probleem is dat ik een laptop heb en dus geen numlock heb helaas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZUMZUM Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2007 (bewerkt) Dan kun je in de opties de toetsen veranderen. ik heb zelf geen laptop. Maar ik vind het met num 6 enzo erg onhandig. Ik heb me toetsen op b en n staan (vooruit en achteruit leunen). Edit: Ja, ik rij met mijn pijltjes. Bewerkt: 4 januari 2007 door ZUMZUM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dx11 Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2007 maar het probleem is dat ik een laptop heb en dus geen numlock heb helaas je hebt wel een numlock maar daarvoor moet je de fn knop inhouden die zit meestal naast de ctrl, dan zitten de numlock cijfertjes ergens aan de rechterkant ujki bijvoorbeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.