Jump to content

Juelz Santana

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

juelzjh0.jpg

Net een sig van Juelz Santana gemaakt. Ratez?

Edit

thegamesl3.png

Nog eentje van The Game.

Bewerkt: door Lord of War
Geplaatst:

Die van Juelz Santana geef ik een 8.0. Ik vind hem wel mooi, maar het lijkt net een duivel, en daar houd ik niet zo van. Ik zie dat je dit wat vaker hebt gedaan: 8,0.

Die van The Game vind ik ook heel erg mooi, ik geef deze een 8,5. Ik luister zelf heel vaak naat The Game en ik zie een mooie signature met niet te veel ''poehaa'' erop. Mooie titel en de gezichtsuitdrukking is goed te zien. Ik weet niet wat er allemaal op staat, maar het is mooi uitgewerkt, nogmaals aan jezelf te danken:8,5.

Als je zo doorgaat wordt je hoofd te zwaar van de negens en tienen die aan je ketting hangen van al dat photoshoppen! Ik wil je ermee zeggen, ga zo door met photoshoppen!

Geplaatst: (bewerkt)
Met 1 rate kan ik niet leven!

Och, ik geef ook wel een rate. Komtie:

Sig 1: Ik ken hem niet maar daar gaat het niet om. Die spetters aan de bovenkant en de strepen rechts zijn mooi gedaan. Ik vind hem eerlijk gezegd niet op een duivel lijken. De achtergrond is ook mooi. De lichteffecten

op zijn gezicht zijn leuk. Hij ziet er heel mysterieus uit zo. Ik zeg een 8.4

Sig 2: The Game vind ik zelf heel goed. Zoals Toni Caprioni zitten er niet zoveel fratsen op, dat zie je niet veel. Er zitten veel mooie details in zijn gezicht. Mooi lettertype gebruikt, past goed bij de sig. Ik weet niet wat er onder zijn gezicht zit, maar het is wel mooi. Een... 8.8. Uitstekende sig.

Bewerkt: door Tunix

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...