Jump to content

San Andreas Stories

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Koen- Presenteert:

sashx6.png

Hey :bier:

Hier weer wat nieuws van mij: San Andreas Stories! 't Is een soort van filmpje, maar niet een echt filmpje, maar gewoon wat plaatjes achter elkaar. Ik post hier zo nog wel een intro voor de duidelijkheid.

Het Verhaal

Als CJ naar het huis van zijn broertje Brian gaat, ziet hij tot zijn grote schrik Brian dood op de grond liggen! Met een briefje erbij met de boodschap dat Sweet is ontvoerd, en een briefje wat een van de ontvoerders heeft laten vallen. Hiermee begint hij aan zijn tocht door San Andreas met 2 doelen: zijn broertje wreken en Sweet terugkrijgen.

Release

Nog onbekend, wel is bekend dat hij in meerdere delen gaat uitkomen.

Nieuws

-Heel het topic aangepast, en ik heb bekend gemaakt dat hij in meerdere delen komt. (24 December 2006)

Bewerkt: door Koen-
Geplaatst:

Hallo Koen- :cya:

Als eerst vind ik het een erg leuk topic. Een kort maar krachtige verhaallijn, leuk verzonnen :Y

Ik heb er alleen één minpunt op aan te spreken, je hebt inmens groot lettertypen gebruik, daar krijg ik zowat pijn in mijn oogjes van :cab: Als je dat nog even wat aanpast is het een stuk beter om te lezen.

Succes nog! Groet gammie.

Geplaatst:

Leuk gedaan, en ik wacht met smart op de intro. Maar... Meestal is in een "stories" game het hoofdpersonage niet hetzelfde als de voorganger. Kijk bv. naar LCS en VCS. Maar verder leuk! ;)

Leuk gedaan, en ik wacht met smart op de intro. Maar... Meestal is in een "stories" game het hoofdpersonage niet hetzelfde als de voorganger. Kijk bv. naar LCS en VCS. Maar verder leuk! ;)

't Is ook geen game, maar een filmpje :)

@Gammie, ik zal de letters wat kleiner maken :puh:

Shit shit shit... hij zegt dat het een 'wrong file format' is. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen?

>>> Door Dutchy3010: Gelieve niet te dubbelposten. Gebruik voortaan alsjeblieft de EDIT-knop :D.<<<

Geplaatst:

leuk bedacht zeer knap bedacht maar was die brian niet zeer jong gestoven

>>> Door Dutchy3010: Onzinnig plaatje verwijderd.<<<

Geplaatst:
Shit shit shit... hij zegt dat het een 'wrong file format' is. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen?

Om het aftespelen? Dan zul je het moeten converteren. Welk bestandtype is het?

Op deze website kan je files converteren naar een andere extensie. Of probeer het met een videobewerkingsprogramma, zoals Windows Movie Maker.

Edit: Leuk idee trouwens!

Bewerkt: door Thundercover

@compliment gevers bedankt,

@Thundercover bedankt, maar hoe verander ik dat dan? Ik krijg alleen de mogelijkheid van een Windows Movie Maker ding bestand...

@Maikel, dat weet ik maar wat moet ik met die (overigens coole) auto?

Geplaatst:

Heeft iemand van jullie Driver Advance? Dat sfeertje ga ik een beetje maken (scène's dan hè, niet die graphics xP)

Geplaatst:
@Thundercover bedankt, maar hoe verander ik dat dan? Ik krijg alleen de mogelijkheid van een Windows Movie Maker ding bestand...

Hier las ik laatst ook al een topic over. Als je Windows Movie Maker gebruikt, moet je niet klikken op Project Opslaan (dan krijg je een .MSWMM-bestand) maar op Filmbestand opslaan... (dan kan je als .wmv opslaan).

Als je een .flv-bestand hebt, kan je op de door mij eerder genoemde site die omzetten naar .avi-bestand.

Geplaatst:

Hé, dat vind ik wel een leuk idee, ik weet niet of er een San Andreas Stories van Rockstar komt maar ik vind het al leuk dat je iets goed hebt verzonnen, ik wacht op je eerste fimpje. ''Het zal trouwens leuk zijn als je een serie ervan maakt, dan kun je e rlanger naar kijken.''

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...