Koen729 Geplaatst: 24 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2006 @Thundercover bedankt, maar hoe verander ik dat dan? Ik krijg alleen de mogelijkheid van een Windows Movie Maker ding bestand... Hier las ik laatst ook al een topic over. Als je Windows Movie Maker gebruikt, moet je niet klikken op Project Opslaan (dan krijg je een .MSWMM-bestand) maar op Filmbestand opslaan... (dan kan je als .wmv opslaan). Als je een .flv-bestand hebt, kan je op de door mij eerder genoemde site die omzetten naar .avi-bestand. Bedankt, maar ik was er al uit Hé, dat vind ik wel een leuk idee, ik weet niet of er een San Andreas Stories van Rockstar komt maar ik vind het al leuk dat je iets goed hebt verzonnen, ik wacht op je eerste fimpje. ''Het zal trouwens leuk zijn als je een serie ervan maakt, dan kun je e rlanger naar kijken.'' Het wordt ook een serie, iedere keer 6-7 scène's om telkens het verhaal iets duidelijker te maken leuk idee hoor. ik hoop dat er ook een psp GTA San Andeas stories komt, kleine kans Idd een kleine kans xD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.