sjakie187 Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Geplaatst: 16 november 2004 Eindelijk was ze een keer thuis.Heb eerst maar een paar opdrachten van die groene S gedaan en toen was ze thuis na 14.00u.Heb haar maar meteen afgeknald en de keycard uit haar huis gepakt. kan dat? Jep dat kan.Je kan dan niet meer de suite die je krijgt als je 100% haalt bij haar krijgen maar ja dat is logisch Reageren
exa Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Geplaatst: 16 november 2004 (bewerkt) :o Oh zo... Ik d8 eerst heel lang daten.. Dan pas krijg je die Card Maar ik ga haar nu gelijk killen, maar ik hoef die pak niet, want ik heb toch met cheat verpest... misschien kan ik toch 100% halen als ik haar niet kill, maar ik vind toch dat ik het heb verpest Ok FF Ontopic, ik ga haar killen! Bewerkt: 16 november 2004 door exa Reageren
gta-krc-lover Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Geplaatst: 16 november 2004 helena zit te schiete naast de ammu-nation links van ammu-nation,trap op en daar staat ze Reageren
gertje4x4turbo Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 Nou bij mij staat ze er nooit. Ik zoek me helemaal het rambam en ze is er nooit. Als ik haar heb doodgeschoten komt ze dan nog wel. En hoe laat staat ze daar dan? Zelfde tijden als ze thuis is. Ben bang dat het niets gaat worden tussen ons Reageren
Trax Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 Als ik jou dood schiet kom je toch ook niet terug? Dood is dood ... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.