Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

beste leden, ik vroeg me af of het voor het spel uitmaakt of je wel of geen cheats gebruikt. (bijv. dat er zonder cheats te gebruiken meer mogelijkheden zijn ofo..)

Geplaatst:
beste leden, ik vroeg me af of het voor het spel uitmaakt of je wel of geen cheats gebruikt. (bijv. dat er zonder cheats te gebruiken meer mogelijkheden zijn ofo..)

Het maakt echt niet uit wat voor cheats gebruikt, je kan dus gebruiken wat je wil. Er is wel één maar, je moet geen RIOT cheat gebruiken, deze zorgt ervoor dat je enkele missies niet meer kan halen. De gewone cheats zoals cheats voor; wapens, munitie, en health hebben geen schade op het verder verloop van je spel. Desondanks, probeer alles eerst zonder cheats. Een zonder cheats uitgespeeld spel is toch veel leuker?

Geplaatst:

Voor de mogelijkheden in het spel maakt het niet uit. Het is echter wel zo dat je met bepaalde cheats de storyline niet meer kunt uitspelen, dat is meestal het geval met de pedestrian-cheats (dus cheats met betrekking tot de voetgangers). Het bekendste voorbeeld hiervan is de "Riot-cheat", dan kan je de missie Madd Dogg niet meer uitspelen. Zolang je het houdt bij de overige cheats (zoals armor/health/ammo etc), is er geen verschil in het spel ;).

EDIT: helaas te laat...

Geplaatst:

Het maakt echt niet uit wat voor cheats gebruikt, je kan dus gebruiken wat je wil. Er is wel één maar, je moet geen RIOT cheat gebruiken, deze zorgt ervoor dat je enkele missies niet meer kan halen. De gewone cheats zoals cheats voor; wapens, munitie, en health hebben geen schade op het verder verloop van je spel. Desondanks, probeer alles eerst zonder cheats. Een zonder cheats uitgespeeld spel is toch veel leuker?

Bedankt weet ik dat ook weer ;)

Maar wat is een RIOT cheat?

Geplaatst:

Dat is een cheat die zorgt voor rellen (de betekenis van riot), wat je tegen het einde van de storyline ook even krijgt. Die zorgt er echter voor dat Madd Dogg in de missie Madd Dogg te vroeg springt, waardoor je te maken krijgt met een welbekend probleem: geen mogelijkheid meer tot uitspelen van het spel.

Geplaatst:

Dat is een cheat die zorgt voor rellen (de betekenis van riot), wat je tegen het einde van de storyline ook even krijgt. Die zorgt er echter voor dat Madd Dogg in de missie Madd Dogg te vroeg springt, waardoor je te maken krijgt met een welbekend probleem: geen mogelijkheid meer tot uitspelen van het spel.

Ok _O_

Geplaatst:

The Max, gelukkig is dat niet zo erg. De Riot cheat die ze noemden is het ergst. Met wapen cheat kun je gewoon de 100% halen hoor. Dat beinvloed echt niks! Dus je kan een wapen cheat met gerust doen hoor.

Geplaatst: (bewerkt)

Ikzelf heb 't spel op de PS2; saven is in principe niet 't probleem, maar er zijn 'n paar cheats die nog actief zijn als je het spel weer laad. De meeste cheats worden niet 'gesaved'.

De cheats die het altijd blijven doen ongeacht saven/laden (voor zover ik weet) zijn:

- maximale spieren

- hitman level voor alle wapens

- maximale skills voor alle voertuigen (incl. toegang tot vliegvelden)

Er zijn voor zover ik weet 2 cheats die door het halen van missies ongedaan worden gemaakt:

- hoeren betalen CJ i.p.v. andersom. Deze cheat wordt ongedaan gemaakt als je level 10 haalt met de PIMP missie, deze cheat is namelijk de beloning voor het halen van level 10.

- alle taxi's hebben nitro. Deze cheat wordt ongedaan gemaakt als je met de TAXI missie 50 fares hebt gehaald, deze cheat is namelijk de beloning voor het halen van 50 fares.

succes 8)

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

Als je cheats niet opslaat maakt het niets uit. Je kan de Riot Cheat gebruiken zonder de savegame te beschadigen, maar je mag dan niet saven! Alle andere cheats kun je gewoon gebruiken als je toch de 100% wil hebben, maar of het leuk is anders. Wat moet je dan met al dat geld en wapens doen??? Als ik jou was zal ik zonder cheats GTA doen, het is al zo makkelijk. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...